ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ !

Με τη φωνή σου ταξιδέυω

πέρα στούς πέντε ωκεανούς

με τα τραγούδια σου γυρέυω

της μοναξιάς τους λυτρωμούς!!!


Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου 2011

Η Νατάσα Γκουτζικίδου




Η Νατάσα Γκουτζικίδου γεννήθηκε το 1980 στην Αθήνα όπου και κατοικεί με την οικογένειά της και κατάγεται από το Διδυμότειχο Έβρου. Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά. Είναι απόφοιτη του τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου.

·        Καλώς όρισες Νατάσσα!
      ·        Καλώς σας βρήκα και σας ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία!
·        Πότε ξεκίνησες να γράφεις και πως ανακάλυψες ότι έχεις αυτό το χάρισμα ?
·        Όπως έχω πει και στο παρελθόν, η γραφή για μένα ήρθε μάλλον από σύμπτωση. Δεν ανήκω στους ανθρώπους που πάντοτε έγραφαν, ανήκω όμως σε εκείνους που έχουν ζωηρή φαντασία. Η αρχή έγινε πριν από περίπου πέντε χρόνια και αφορμή στάθηκε ένα πολύ αγαπημένο τραγούδι που γέννησε δεκάδες εικόνες στο μυαλό μου. Το συγκεκριμένο τραγούδι αναφέρεται σε ένα τρένο. Με φόντο λοιπόν ένα σιδηροδρομικό σταθμό κι ένα τρένο ξεκινά και το πρώτο μου μυθιστόρημα «Το μυστικό των αλόγων». 
·        Πόσα βιβλία έχεις γράψει?
·        Έχω γράψει τέσσερα μυθιστορήματα: «Το μυστικό των αλόγων», «Ο χορός της νύμφης», «Της φωτιάς και του έρωτα» και «Άγγελοι πολέμου», όλα σε συνεργασία με τις εκδόσεις Ελληνική Πρωτοβουλία.
·        Από ποια στοιχεία παίρνεις ερεθίσματα για να γράψεις ένα βιβλίο?
·        Το ερέθισμα που γεννά την έμπνευση δεν είναι ποτέ ίδιο. Μπορεί να είναι ένα τραγούδι, μια ανάμνηση, μια εικόνα, ένα τοπίο, ένα αγαπημένο πρόσωπο… 
·        Τι σημαίνει για σένα γραφή ενός βιβλίου?
·        Πάνω απ’ όλα γραφή σημαίνει για μένα ελευθερία. Μια μυσταγωγία που μου επιτρέπει να ταξιδεύω σε κόσμους όπου δεν υπάρχουν σύνορα, κι όταν υπάρχουν είναι επειδή τα έχω δημιουργήσει εγώ. Ακούγεται ίσως εγωιστικό, μα η αλήθεια είναι πως όταν γράφεις φτιάχνεις κόσμους στα «μέτρα» σου.
·        Πως νοιώθει ένας συγγραφέας όταν δει το βιβλίο του στις προθήκες των βιβλιοπωλείων?
·        Δίχως άλλο, ευτυχισμένος! Και αναμφίβολα ακόμα πιο ευτυχισμένος όταν νιώθει πως το έργο του έχει αγγίξει έστω κι έναν αναγνώστη.
·        Ποιο είναι το τελευταίο σου βιβλίο?
·        Το τελευταίο μου βιβλίο έχει τον τίτλο «Άγγελοι πολέμου». Είναι μυθιστόρημα και πρόκειται για την ιστορία μίας ελληνικής οικογένειας, η οποία ζει στο Λονδίνο κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Κύρια πρωταγωνίστρια είναι η Άλκηστη, η μία από τις δύο κόρες της οικογένειας. Μια νεαρή γυναίκα, η οποία αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στη λογική και στην καρδιά της, ανάμεσα στα ‘πρέπει’ και στα  ‘θέλω’. Χωρίς να θέλω να αδικήσω τα άλλα μου βιβλία, νομίζω πως αυτό είναι το βιβλίο που έχει ξεχωριστή αξία για μένα.
·        Τι σκέψεις κάνεις για το μέλλον?
·        Δεν είμαι από τους ανθρώπους που τους φοβίζει το μέλλον, ούτε από εκείνους που το σκέπτονται διαρκώς. Έχω μάθει να ζω και να απολαμβάνω την κάθε μέρα, καθώς επίσης και να μην αναβάλλω για αύριο όσα μπορώ να κάνω σήμερα. Για μένα μέλλον είναι το επόμενο λεπτό και έτσι το αντιμετωπίζω. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ με βεβαιότητα είναι υγεία…
·        Διαβάζει ο κόσμος βιβλία?
·        Πολλοί είναι εκείνοι που πιστεύουν πως ο κόσμος δεν διαβάζει βιβλία. Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω. Πάντα υπάρχουν άνθρωποι που διαβάζουν και άνθρωποι που δεν διαβάζουν. Νομίζω πως έτσι θα είναι πάντα. Τώρα αν όσοι διαβάζουν θεωρούνται πλειοψηφία ή μειοψηφία αυτό είναι ένα άλλο θέμα…
·        Υπάρχει κάτι που σε ενοχλεί σε αυτή την κοινωνία   και τι θα έκανες για να αλλάξει?
        ·        Σαφώς και υπάρχουν. Μια ματιά να ρίξει κανείς γύρω του και είναι αρκετή να διαπιστώσει     πολλά κακώς κείμενα. Σε τι να αναφερθώ πρώτα; Στις κοινωνικές ανισότητες, στον  κοινωνικό αποκλεισμό, στο ρατσισμό, στη βία, σε τι; Δεν είναι εύκολο να αλλάξει αυτή η εικόνα. Το μόνο βέβαιο είναι ότι δεν μπορούμε να μένουμε παθητικοί δέκτες και να περιμένουμε από τους άλλους να επέμβουν.  Η εμπειρία μου ως κοινωνιολόγος μου λέει ότι υπάρχουν τρόποι να αλλάξουμε           την κατάσταση, το θέμα είναι έχουμε διάθεση; Τολμάμε;  
·        Ποια η σχέση σου με τα παιδιά που είναι το μέλλον της κοινωνίας?
 ·        Θεωρώ πως τα παιδιά είναι το μέλλον του πλανήτη, είναι η ελπίδα μας για το αύριο. Ωστόσο καλό θα ήταν να μην ξεχνάμε πως τα παιδιά είναι ο καθρέφτης μας. Αντί να περιμένουμε το ‘αύριο’ από εκείνα, ας δούμε πώς θα κάνουμε καλύτερο το σήμερα μαζί τους!
·        Σε ευχαριστούμε !

8 σχόλια:

Greecelands είπε...

Μου ειπαν πως οι αγγελοι στη γη δεν κατεβαινουν μα εσυ εισαι η αποδειξη πως θαυματα συμβαινουν

Γουΐκα είπε...

Θα μας χρειαστούν οι άγγελοι πολέμου. Αλλά και οι στρατιώτες της ειρήνης, ακόμη περισσότερο!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands μακαρι σεβνταμου να γινονται θαυματα καθε μερα!!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Γουΐκα μου επιτελους εβγαλα ολους παπυρους απο το μπαουλο και διαβασα ολα τα ξορκια για να μπορεσω να σε επαναφερω απο τη ληθη ..εχω αγγελο και εχω το καλυτερο τον πιο δυνατο παντα ειχα αλλα τωρα ακομα πιο πολυ ειναι εκει ψηλα και με φροντιζει,τις νυχτες ερχεται και καθεται διπλα μου ακουραστος στρατιωτης ...

Greecelands είπε...

http://sevntas.blogspot.com/2011/10/blog-post_03.html

Νατάσα Γκουτζικίδου είπε...

Νικήτα, σε ευχαριστώ πολύ κι από δω! Ο μάγος έκανε πάλι τα μαγικά του!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands Μαρια σ ευχαριστω που παντα εισαι εδω και στα καλα και στα ασχημα!!!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Νατασσα εγω σ ευχαριστω που σε διαβασα....και ειπαμε ολοι εχουμε εναν αγγελο κι εγω το δικο μου εκει ψηλα και ειναι ο πιο καλος ....

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…