ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ !

Με τη φωνή σου ταξιδέυω

πέρα στούς πέντε ωκεανούς

με τα τραγούδια σου γυρέυω

της μοναξιάς τους λυτρωμούς!!!


Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2011

Άννα Γαλανού



Η Άννα Γαλανού γεννήθηκε και μεγάλωσε στα Πεζά Ηρακλείου Κρήτης. Σπούδασε Οικονομικά και ασχολήθηκε με τη Διαφήμιση και το σχεδιασμό εντύπων. Έχει πάρει το δεύτερο βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου συγγραφέα σε πανελλήνιο διαγωνισμό με το θεατρικό έργο "Το τέλος της κωμωδίας". Έχει γράψει θεατρικά έργα, ποίηση, πεζογραφήματα και παιδικά παραμύθια

Με χαρά σε καλώς ορίζω στη σελίδα ο Μάγος !
Μεγάλη μου τιμή. Καλώς σε βρήκα Νικήτα.

Ένας άνθρωπος που ξεκίνησε από τη διαφήμιση
Πως προέκυψε η συγγραφή βιβλίων ?

Δεν έχει σχέση το επάγγελμα με τη συγγραφή βιβλίων. Θα μπορούσα να είμαι γιατρός, δικηγόρος, οικονομολόγος, φιλόλογος ή να ασχολούμαι με οικιακά. Επειδή οι αποκλεισμοί δεν μου άρεσαν ποτέ, δεν έχω να πω πολλά πράγματα επί του θέματος. Η συγγραφή είναι έμπνευση, ανάγκη δημιουργίας και εκφορά συναισθημάτων. Ο βιοπορισμός είναι άλλο θέμα. Εξάλλου ποτέ δεν συμπαθούσα τους επαγγελματίες συγγραφείς. Σημαίνει πως άλλοι άνθρωποι είχαν λύσει γιαυτούς όλα τους θέματα .
Εγώ γράφω γιατί εκφράζομαι μ’ αυτό τον τρόπο. Αν θεωρήσω ποτέ ότι έγινα επαγγελματίας συγγραφέας και γράφω με ωράριο, μάλλον δεν θα έχω πια τίποτα να πω σε κανένα.

Τι είναι μυθιστόρημα για σένα ?

Έχει διαφορά για μένα να διαβάζω ένα μυθιστόρημα κάποιου άλλου συγγραφέα, από το να το γράφω εγώ. Γράφω όταν μέσα μου ξυπνούν πρόσωπα, που θέλουν να πουν την ιστορία τους. Τα πρόσωπα αυτά με κάνουν να μην κοιμάμαι, να σκέφτομαι συνεχώς τη ζωή τους, την διαδρομή τους, πρόσωπα που μου δείχνουν ακόμα και την εξωτερική τους εμφάνιση. Ζω μαζί τους αρκετό καιρό, γίνονται δικοί μου άνθρωποι, άνθρωποι, μου δημιουργούν έντονα συναισθήματα κι όχι απαραίτητα καλά. Αν και σε γενικές γραμμές τους ήρωες μου τους αγαπώ πολύ. Όταν πια εξοικειώνομαι μαζί τους, τότε με αφήνουν να τους βγάλω από μέσα μου και να πω τις ιστορίες τους.
Όταν διαβάζω ένα μυθιστόρημα που μου αρέσει, αυτόματα γίνεται περίπου το ίδιο… Οι ήρωες εισχωρούν ξανά στο μυαλό μου, όχι όμως με τον ίδιο τρόπο. Δεν έχω την αγωνία να τους γεννήσω, να τους περιγράψω… απλά ακολουθώ τη πορεία τους.

Αν θυμάμαι καλά έχεις πάρει βραβείο σε διαγωνισμό συγγραφής
Ποια είναι τα συναισθήματα ενός βραβευμένου?

Το θεατρικό μου έργο, «Το τέλος μιας κωμωδίας», πήρε πριν κάμποσα χρόνια το β’ βραβείο σ’ ένα πανελλήνιο διαγωνισμό της ΕΡΤ. Χάρηκα πολύ. Ένοιωσα συγκίνηση που μπόρεσα και άγγιξα τους ανθρώπους της κριτικής επιτροπής, που τους θαύμαζα ανέκαθεν, χωρίς να τους γνωρίζω. Το βραβείο αυτό αποτέλεσε όμως επιπλέον και μια υποχρέωση για μένα. Πως δεν έπρεπε να τους απογοητεύσω ποτέ.

Γράφεις και παιδικά παραμύθια ποια η σχέση σου με τα παιδιά ?

Η πραγματικότητα είναι πως εκτός του ότι αγαπώ τα παιδιά, περισσότερο τα σέβομαι. Νοιώθω πως εμείς είμαστε απόλυτα υποχρεωμένοι να τους δημιουργούμε εικόνες και συναισθήματα, να τους ζωγραφίζουμε ένα δρόμο και να τα αφήνουμε να τον χρωματίζουν μόνα τους. Κάτι που δεν κάνει η τηλεόραση που τους τα δίνει όλα έτοιμα. Μια εικόνα που τρέχει περισσότερο από τη ζωή, που βιάζεται να τα μεγαλώσει τις περισσότερες φορές. Ίσως αυτός να είναι και ο στόχος. Τα παιδιά να μην έχουν παιδικές αναμνήσεις… Το παιδικό βιβλίο για μένα είναι το πιο δύσκολο βιβλίο. Θαυμάζω τους συγγραφείς παιδικών βιβλίων. Τους θεωρώ τροφοδότες ψυχής, συναισθημάτων και φαντασίας, σ’ ένα πολύ δύσκολο και απαιτητικό κοινό.

Έχεις υποδυθεί και το ρόλου του ηθοποιού σε κάποια παράσταση ?

Δεν θα μπορούσα ποτέ να το κάνω. Δεν έχω ίχνος υποκριτικής μέσα μου! Θα ήμουν μια σκέτη αποτυχία.

Είναι εκτόνωση το να αποτυπώνεις τις σκέψεις σου σε χαρτί η σχέση ζωής?

Καμία εκτόνωση δεν είναι. Δεν υπάρχουν απωθημένα όταν περιγράφεις ζωές ανθρώπων που ζουν μέσα σου. Ποτέ δεν θα μπορούσα να γράψω αυτοβιογραφικά. Έχω κάποιες συνιστώσες γεγονότων που μπορεί να περιγραφούν σ’ ένα βιβλίο, όμως αυτό δεν έχει καμία σχέση με αυτοβιογραφία. Όταν θέλω να εκτονωθώ, πηγαίνω γυμναστήριο ή ασχολούμαι με δουλειές που καμία σχέση δεν έχουν με το μυαλό μου… π.χ. Μπορώ να κολυμπάω τρεις ώρες, έχει γίνει αυτό!
Το γράψιμο για μένα είναι ανάγκη. Όταν έρχεται είναι τόσο δυνατό το κύμα που ξεσηκώνει που δεν μου αφήνει κανένα άλλο περιθώριο. Ούτε σχέση ζωής είναι. Το γράψιμο δεν είναι αυτοσκοπός. Όταν δεν έχω να πω κάτι, απλά ακούω μουσική…

Ποια είναι τα ερεθίσματα που τρέφουν τη σκέψη σου ?

Με ελκύει το βουνό, η μουσική των λαών, ο χειμώνας, το περπάτημα και η θλίψη της μοναξιάς. Όλα αυτά μου δημιουργούν έντονα και απόλυτα συναισθήματα. Έτσι οι ήρωες μου εμφανίζονται από το πουθενά μια μέρα. Διεκδικούν τη θέση τους στο μυαλό μου και τους την παραχωρώ ευχαρίστως. Λένε πως οι πιο χαμογελαστοί άνθρωποι είναι και οι πιο θλιμμένοι. Στη δική μου περίπτωση ισχύει απόλυτα.

Πόσα συνολικά βιβλία έχεις γράψει ?
Ποιο είναι το παρεχόμενο των βιβλίων σου ?

Έχω γράψει δύο θεατρικά, τρία παραμύθια, τέσσερα μυθιστορήματα, μία πραγματεία και ένα βιβλίο λαογραφικού περιεχομένου.

Ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον?

Το δεύτερο μυθιστόρημα μου θα εκδοθεί και πάλι από την ‘’Ωκεανίδα’’ το Μάρτιο. Γενικά δεν κάνω σχέδια. Οργανώνω τα πράγματα που με αφορούν για να μη χαθώ στο χάος μιας ανίερης καθημερινότητας. Τα σχέδια τα αφήνω στο χρόνο. Αυτός ξέρει πάντα καλύτερα.

Σ ευχαριστώ για την κουβέντα μας και σου εύχομαι καλή επιτυχία !!!

Κι εγώ σ’ ευχαριστώ πολύ, τόσο για τη κουβέντα, όσο και για τις πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις σου.

18 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Είναι αξιέπαινο, όταν πεπεισμένος ότι κάποιος αξίζει να προωθηθεί και να γίνει ευρύτερα γνωστός να το κάνεις πράξη με όποιο τρόπο διαθέτεις!

Καλή επιτυχία εύχομαι κι'εγώ στην κ. Γαλανού για τις συγγραφικες απόπειρές της!

stella είπε...

Μας Μαγεύεις Άννα...!!!!!!!!!

Greecelands είπε...

Στου δειλινού τα χρώματα ο νους βουτά την πένα και ζωγραφίζει στο χαρτί τση σκέψης μου εσένα !!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

συγχαρητήρια για κάθε άνθρωπο που έχει και δίνει. με όποιον τρόπο.
η κ. Γαλανού με τα γραπτά της. εσύ, με τούτη την επιτυχή προσπάθεια!
φιλιά πολλά Μαγούλη μου!
σου αξίζουν ένα προς ένα!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Καρυ μου μερικα πραγματα πρεπει με καθε προσπαθεια να τους δειχνουμε το δρομο ...

ΜΑΓΟΣ! είπε...

stella ειναι μαγικη η Αννα!!!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands και περνει χρωμα το χαρτι
και κοκκινιζει η πενα
οταν κοιταζω απο μακρια
το λαγνο σου το βλεμα ...

ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ λυχναρακι μου εσυ το ξερεις καλυτερα απο μενα ...γιατι δινεις δινεις δινεις ...

SoKaRi είπε...

ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΛΟΓΟΣ ΚΑΘΑΡΟς....ΜΕΤΡΗΜΕΝΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΦΑΜΦΑΡΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡITTA ΣΧΟΛΙΑ , ΑΦΗΝΕΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΗΣ ΝΑ ΞΕΤΥΛΙΧΤΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ....

katerina

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μάγε μου είσαι ειλικρινά Ανθρωπος!
Το άλφα κεφαλαίο δύσκολα το βάζω πια σε τούτη την λέξη.
Εξαιρετική η γνωριμία μας με την Άννα Γαλανού. Και είναι και Κρητικοπούλα. Αξίζει τον κόπο να την διαβάσω και θα το κάνω.
Να σαι καλά Μάγε!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

SoKaRi γι αυτο και εγω την εχω φιλη για ολα αυτα που ειπες!!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Χριστοφορε μου εισαι απλα καλος φιλος !!!

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

ΜΑΓΕ μου,

Είμαι τυχερή που σε γνώρισα!!
Να περνάς καλά φίλε μου.
Καλό βράδυ!!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Δημητρα μου εγω ειμαι τυχερος που σε γνωρισα !!!!!

Magia da Inês είπε...

°º♫
°º✿
º° ✿♥♫°

O tradutor falhou não posso opinar..
Passei para deixar um abraço.
Bom restinho de semana!
Beijinhos.
Brasil
°º✿
º° ✿✿

Ανώνυμος είπε...

Τα σχέδια τα αφήηνω στον Χρόνο! Αυτός ξέρει καλύτερα...
Τέλειο!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Magia da Inês
minha quantidade AMIGO favorita Eu gostaria de ler este texto;

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Ανωνυμε παντα ο χρονος ξερει καλυτερα αλλα θελει και αυτος το χρονο του ...

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…