ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Η νύχτα φόρεσε ξανά
Το μαύρο της καπέλο
Μοιάζει γυναίκα που πενθεί
Και που φοράει Βέλο…


Θ ανάψω πάλι το κερί
Όπως και κάθε βράδυ
Που διώχνει όλα τ άσχημα
Που υπάρχουν στο σκοτάδι..


Μα να σου εκεί στα ξαφνικά
Βλέπω ένα αστεράκι
Να τρεμοπαίζει μοναχό
Σαν άδειο καντηλάκι…


Εκεί θα στείλω μήνυμα
Για να το δεις απόψε
Με της αγάπης μαχαιριά
Τη μοναξιά μου κόψε…


Να βάλεις λάδι στη φωτιά
Ν ανάψει το καντήλι
Όταν θα λεν το σ αγαπώ
Τα δυο γλυκά σου χείλη…


Τότε τ αστέρι το μικρό
Θα γίνει Ανδρομέδα
Εσύ είσαι το άλφα μου
Εσύ και το ωμέγα…

22 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Έτσι είναι ο ερωτευμένος, Μάγε...

Τη μέρα μπορεί να τη βαφτίσει νύχτα μεταμορφώσεων...
τη σπίθα κάνει αστέρι..
το αστέρι Σύμπαν
και εκείνη που ενεργοποιεί τον Κόσμο του,
Ήλιο μέσα στο φρεσκοζωγραφισμένο τοπίο...

καλημέρα με χαμόγελα και ευχες για έναν Υπεροχο Μήνα....

Katerina είπε...

Καλό μήνα να έχεις Μάγε μου!
Με πολλά χαμόγελα!

Μαριάνθη είπε...

Καλό μήνα δεύτερο του φθινοπώρου να έχεις πάντα με έμπνευση ποιητική.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Katerina τα πιο πολλα χαμογελα
ειδα στο προσωπο σου
ηταν σαν ηλιος την αυγη
απ το χαμογελο σου ..καλο μηνα!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Μαριάνθη η εμπνευση ειναι χαρισμα που βγαινει απ την ψυχη μου
ενα τραγουδι χαρωπο ειναι ολη η ζωη μου... καλο μηνα!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

kakia_p η σπιθα που γινεται αστερι η φλογα που γινεται ηφαιστειο και το κερι που μεταμορφωνεται σε λαβα..αυτο μπορει να κανει ενας ΓΟΥΙΚΑΝ καλο μηνα !

Ανώνυμος είπε...

Μου αρεσει αυτή η μελαγχολικη διαθεση!

Ἅ λ ς είπε...

πολυ ομορφο!!!

καλο μηνα!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

(Cou) Coula μου ειναι πια για τα καλα φθινοπωρο η μελαγχολια στην κορυφωση της καλο μηνα βρε με χαμογελα πολλα!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

A λ ς ειδα αυτα τα ομορφα
στο μπλοκ σου τα γραμμενα
και εβαλα κι εγω εδω
στιχακι μονο ενα...καλως ηρθες!

Γιώργος είπε...

Τ' αστέρια και τα μάτια σου
τη νύχτα ανθίζουν φως μου
τότε που λάμπουν μυστικά
οι προσευχές του κόσμου..

Μάγε, την αγάπη μου..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπητε φιλε Γιωργο τη νυχτα τα βλεπεις ολα ομορφα τοτε αρχιζει το μυστηριο τοτε και η μαγεια ...καλο μηνα να εχεις ...

Γιώργος είπε...

Ο Μάγος τις νύχτες δεν κοιμάται..

Ξαγρυπνάει τραγουδώντας Μαγικά Νανουρίσματα στην αγαπημένη του..:

http://stixo-mythia.blogspot.com/2010/10/blog-post_6801.html

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

φιλε ΓΙΩΡΓΟ ο μαγος τα βραδια περνει την κιθαρα του και νανουριζει το φεγγαρι τ αστερια τα συννεφα...καμια φορα και τον ιδιο...παντως σ ευχαριστω !

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Εστω και μέσα από μια μελαγχολική διάθεση, να σου ευχηθώ καλό μήνα και η φλόγα της καρδιάς πάντα αναμμένη στο πείσμα όλων όσων....

ღ oneiremataღ είπε...

καλησπέρα Μάγε,καλησπέρα ποιητή, σε γνώρισα στο μπλογκ της Ποιήτριας των συναισθημάτων και μου άρεσε πολύ η ανταλλαγή στίχων μεταξύ σας, μα πάρα πολύ... περνάω που και που από δω,χωρίς να αφήνω ίχνη, τώρα το τόλμησα... τόλμησα και το άλλο, σε έβαλα στα "πετάγματά" μου για να σε βρίσκω ακόμα πιο εύκολα...όμορφοι στίχοι κρύβουν τρυφερά αισθήματα και μια ελαφριά μελαγχολία!!!! καλό σου βράδυ και καλό σου μήνα :-))))))

Wicca είπε...

Όλα με μία σπίθα αλλάζουν. Ακόμη και το φεγγάρι φαίνεται διαφορετικό αν λάμπυν τα ματια από έρωτα. Τότε μπορείς να πλάσεις όνειρα ακόμη και με ένα φεγγάρι που αχνοφαίνεται. Έτσι γεννιούνται οι μάγοι! Από έρωτα!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη Γιαγιά Αντιγόνηρεις η ευχη της γιαγιας ειναι η μεγαλυτερη ευχη οποτε ειμαι σιγουρος οτι θα πιασει...καλο μηνα!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ღ oneiremata καλως σε βρηκα φιλη μου με τα ωραια λογια ναι ναι μπορουμε να τα βαλουμε
να στεκουν σ αναλογια ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Γουΐκα οι μαγοι γεννιουνται απο ερωτα , απο ερωτα ομως πεθαινουν και τα πουλια και στο λεει αυτο ενας ΓΟΥΙΚΑΝ καλημερα!

the_21_days είπε...

Χαιρομαι που σε συναντω ! Λατρευω τους μαγους !

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

the_21_days εγω να δεις ποσο λατρευω τις ημερες εκει που ο ηλιος λαμπει και ολα ειναι φωτεινα καλως ηρθες!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…