ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓ. ΒΑΣΙΛΗ



Άγιε μου καλέ Βασίλη
Με παράπονο στα χείλη
Θέλω γράμμα να σου γράψω
Μα φοβάμαι μήπως κλάψω…


Πρόσεχε αυτή τη χώρα
Γέμισε την μ Αγια δώρα
Δίωξε και αυτή τη γρίπη
Γιατί μ έχει πιάσει λύπη…


Δώσε μας μια ευκαιρία
Μ έχει πιάσει απελπισία
Έχουμε γεμίσει χρέη
Και γελάνε οι ωραίοι…


Δώσε μας την ευλογία
Να γελάμε μ ευτυχία
Φρόντισε κι όλους τους άλλους
Όχι μόνο τους μεγάλους…

Φρόντιζε μου και την Κάκια
Αλλά και την Ονειρομάτα
Τον Χριστόφορο την Κούλα
Φέρε όλη τη σακούλα…


Τη νεράιδα από τη ρόδο
Το Δημήτρη το Μάχαιρα
Τη Κάρυ και τη Ρικη μας
Πρόσεχε όλη μέρα…


Τη Βάσισα και τη Δέσποινα
Χριστίνα Κατερίνα
Lilium ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ
AnD και Alma Libre…


mar9659 Πανδώρα
με τα δώρα
τον KANTHAR0 το φίλο μου
τον Γιώργο με τους στίχους …


πρόσεχε και το JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ
αστον λίγο τσιγκουνακο
τη γιαγιά την Αντιγόνη
να μην βγαίνει στο μπαλκόνι …


τη Γουΐκα και τον Κώστα
Catherine
Όλα δώστα …


Την Πυρφόρα και την Κίρκη
Καλυψώ και Αφροδίτη
Τη Χαρά και την Ελένη
που τα ξωτικά μου πλένει ..

Μαριάνθη με τ άνθη να μυρίσει η γειτονιαά
τα λουλούδια ειναι για σένα
απο ολα τα παιδιά ...

Φέρε μας και λίγο χιόνι
Να το δούμε απ το μπαλκόνι
Στείλε μας και άλλα δώρα
Αι Βασίλη κάντο τώρα…



49 σχόλια:

http://mesaekso-catherine.blogspot.com/ είπε...

Χα χα χα είσαι απίθανος Μάγος!

Άι Βασίλη μου καλέ δώσε και στο Μάγο μας , δώρο απ'τη σακούλα , τις επιθυμίες του και στα δίνω ούλα!!!

Χα χα χα δεν έχω κανένα ταλέντο, το ξέρω...
Άντε να δούμε θα δώσει τίποτα ο άι Βασίλης φέτος; Ή πάλι...
Καλημέραααααααα

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

πόσο γλυκός είσαι μάγε μου! πόσο τρυφερούλης! τον αη-βασίλη να επικαλείσαι για όλους μας! στο γράμμα μου προς εκείνον, ζητούμενα για σένα θα έχω... κι αυτό είναι το λιγότερο που σου αξίζει...

φιλί κόκκινο με άσπρη φούντα!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αχ βρε Μαγε μου.....απου δεν έχει κατωθιο, μηδέ και πανωθιο...αν δεν καταλαβες σου εξηγω....οποιος δεν εχει κάτω θεό ουτε και πάνω εχει....


Σ ευχαριστω πάντως που με συμπεριελαβες σ εκεινους που σκέφτεσε

apinkdreamer είπε...

καλα εισαι απιστευτος!!!!!θα το κανω αναδημοσιευση την πρωτοχρονια στο παρτυ ευχων!!!! υποθετω οτι η ροδιτισσα νεραιδα ειμαι εγω!!!
φιλια και καλη πρωτοχρονια!!!

KANTHAR0S είπε...

Γεια σου ρε γίγαντα Μάγε.

~reflection~ είπε...

Άτιμε Μάγε...

ποιος θα φταιει αν κάτι δεν παει καλα?.....

πες μου.....

γιατι το ένστικτό μου λέει πως δε θυμόσουν καλα το ξορκι και.....

ωπ....

κάπου θα σκοντάψειο Νέος Χρόνος και...θα σπάσει το Πόδι του?...

αχ...........
και πού να σε βρούμε για να πληρώσεις..... τη Νύφη!.....

φιλι γιοκ......περιμενω επαληθεύσεις πρωτα των Ευχων...

ΤΙ ΜΑΓΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΝ ΔΕ ΒΓΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΕΥΧΕΣ?.....

Διασταυρωσε μόνο ότι είπες σωστα το ξορκι......

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Catherine χα χα καλα τα πας συνεχισε ....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ η αγαπη εσας των φιλων μου με κανει και γραφω εδω στο μπλοκακι..ευχομαι ολες οι ευχες σου να γινουν πραξη ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Ρικη μου κι εγω μαζι σου αλλα δεν το βα;ζουμε κατω με τιποτα ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

apinkdreamer νεραιδα απο τη ροδο μα υπηρχε περιπτωση να ηταν αλλη? προσεχε τα ξωτικα.....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

KANTHAR0S ευχομα ιη επομενη χρονια να σου αλλαξει τη ζωη και ξερεις εσυ γιατι μιλαω και να εχεις παντα εμνευση να γραφεις ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου σωστο ειναι το ξορκι τη συνταγη την εφτιαξα παρεα με τη Γουικα κι ανα σπασει το ποδι του υπαρχει και ο γυψος ....

Ανώνυμος είπε...

Τί όμορφο!!!
Ελπίζω Μάγε να πιάσει το ξόρκι σου... όχι είμαι σίγουρη οτι θα πιάσει!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Μάγε μου τι γλυκό, πολύ σ'ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες στην ευχή σου!!
Να ευχηθούμε όλοι μαζί γι'αυτή τη χώρα, για τα καλύτερα...

Alma Libre είπε...

σέ ευχαριστώ πολύ πολύ πού μέ συμπεριέλαβες στήν λίστα σου .Μέ τιμά !!!! Είσαι πολύ γλυκός !!
Καί εγώ σού έφτιαξα ένα μικρό δωράκι
εάν θέλεις πέρνα μιά βόλτα από τό blog μου εδώ :

http://almolibro.blogspot.com/2010/12/blog-post.html

σέ περιμένει ...
Φιλί μέ αστερόσκονη .

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

AnD οταν εχεις αγαπη μεσα σου και τα βλεπεις ολα θετικα τοτε και οι ευχες πιανουν ....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Lilium πανεμορφο κρινακι ναι να ευχηθουμε α να μην το ξεχασω θα μου φτιαξεις τη δηλωση?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Alma Libre σ ευχαριστω για το δωρακι το εκανα κορνιζα....

Wicca είπε...

Μην πεις στα μικρά παιδιά πως δεν υπάρχει άγιος Βασίλης. Κανόνισα να ντυθείς εσύ και φέτος κι εγώ θα κάνω πάλι την ταρανδούλα. Τον σάκο τον έραψα, είχε πολλές φθορές από πέρσι. Είναι πολύ βαριά τα δώρα των ανθρώπων.

mar9659 είπε...

_________(█)
_______██████
_____ ████████
___███████████
.........___ (░░░░░░░)░░░)ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΓΕ ΜΟΥ!!
ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ

___(░(░█░░█░)░░░)
__ (░░(░░●░░░)░░░)
___ (░░░░◡░░)░░░)
_██(░░░░░░░░░░)██
_███(░░░░░░░░░)███
████ ██(░░░)██ ████
████ █████████ ███
████ ████░████ ███
(░░)_ ▓▓▓▓▌▓▐▓▓▓_(░░)
(██) ███████████ (██)
_____█████░█████_▓▓▓\
_____█████-,█████▓▓▓▓▓)
_____█████-,█████▓▓▓▓▓)
___(░░░░░░)(░░░░░) ▓▓▓▓)
______(███)_(███)▓▓▓▓▓▓)
____ (████)_(████)▓▓▓▓▓
ΣΟΥ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΥ
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΑΚΙ ΤΟΥ...
ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΓΙΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ
ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΠΩΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ

ΜΑ ΘΑΡΡΩ ΚΙ ΑΠ ΤΗΝ
ΓΕΝΙΑΔΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΑΚΙ
ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ...

ΦΙΛΙΑ ΜΑΓΕ ΜΟΥ!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ
ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΕΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑ
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ
ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ
ΟΛΑ....

Μαριάνθη είπε...

Εξαιρετικό!!
καλή πρωτοχρονιά !!

ღ oneiremataღ είπε...

πολύ όμορφο το γράμμα σου μάγε μου σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ που ευχήθηκες και για μένα, είμαι σίγουρη πως θα ακουστεί η ευχή σου... αφουγκράζομαι τους μαγικούς φθόγγους της ρίμας και νομίζω πως δένονται μέσα μου σε μελωδίες...μοιάζει με τραγούδι τούτη η ποιητική σου ευχή που θα ακουστεί σ΄ολάκερη την πλάση και θα φτάσει και στα αυτιά του αη Βασίλη...
φιλάκια γιορτινά με αστερόσκονης χροιά

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Γουικα ταρανδουλα μου και οχι ταραντουλα μου βαστα γερα το σακο και παμε τα παιδια μας περιμενουν εινα ιωρα να εκπληρωσουμε ολες τους τις επιθυμιες....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

mar9659 μαγικος ο αη βασιλης που εφτιξες θα τον παρω μαζι μου στο ταξιδι ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Μαριάνθη μου σε ξεχασα νομιζεις για κοιτα καλα εδω εισαι και εσυ μεσα στη λιστα ...καλη πρωτοχρονια .

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ღ oneiremata ღ μου οι ευχες πιανουν οταν ειναι αγνες και βγαινουν μεσα απο την καρδια μας ακομα και τα παιδικα ονειρα ειναι το πιο απλο πραγμα για να γινει αληθινο ....

Ανώνυμος είπε...

Τέλειοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

αχαχαχαχα

Σε ευχαριστουμε Μαγε που μας θυμηθηκες! Ο Αι Βασιλης σε ακουσε και μου την πηρε τη γριπη!

θα του γραψω κι εγω ενα γραμμα!

φιλια πολλα

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ειδες Κουλα μου ολα καλα τωρα προσεχε την καλτσα πρεπει να την εχει φορεσει ωραιο ποδι για να πιασει η ευχη...

Καλυψώ είπε...

"Ξημέρωμα Πρωτοχρονιάς,
θέλω να πιάσεις άμμο,
απου δεν έχει μετρημό
ευχές να σου τις κάνω!. "

σε ευχαριστω Μαγε
που θυμηθηκες την Καλυψω
Να σαι παντα καλα..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΚΑΛΥΨΩ σ ευχαριστω πολυ στην παραλια θα ειμαι και θα το δοκιμασω!!! μα τι λες και να ηθελε να σε ξεχασω που δεν θελω καθε ημερα σε βλεπω μπροστα μου φιλια γιορτινα ...

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχ

Μαγε μου με αιφνηδιασεςςς!!!!

Σε ευχαριστωωω μεσα απο την ψυχη μου!!
:)))))))

Μαγικες οι ευχες σου!

Εισαι απιθανοςςς!!

Το χαραζωω μεσα μου!
Το ανεβαζωω στο fasovivlioo!!!
Φιλίαααα!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Δημητρη ειμαι σιγουρος οτι θα πιασουν ολες οι ευχες ...να εισα καλα ,τι ειναι το φασοβιβλιο?

Lucretia είπε...

Τέλειο !!!! Σου εύχομαι να βρεισ ότι επιθυμείς στο σάκο του Αι Βασίλη.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλο μου συννεφακι εσυ μπορεις να βοηθησεις εσυ που απο εκει ψηλα τα βλεπεις ολα !!! καλη χρονια σου ευχομαι !!!

Γιώργος είπε...

Μάγε μου

Καλή χρονιά.. Όμορφη κι αγαπημένη ας είναι για όλους μας..

Α, ναι.. κι αν πάρω δώρο φέτος, ξέρω σε ποιον θα το χρωστάω.. Ευχαριστώ από καρδιάς..

Βάσσια είπε...

Φοβερό!

Σ' ευχαριστώ και σου εύχομαι να μη χάσεις ποτέ το κέφι και την έμπνευσή σου και η νέα χρονιά να είναι μαγική και καλύτερη!

Φιλιά Μάγε μου
Να περνάς καλά!
Χρόνια Πολλά
:-)

Φόβος..... είπε...

Χαίρομαι που οι ευχές σου είναι δίχως 'φόβο' και με πολύ πάθος. Εύχομαι έτσινα συνεχίσεις όλη τη χρονιά.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλη χρονια να εχουμε Γιωργο !!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Βάσσια μου ειθε η νεα χρονια να ειναι η καλυτερη γιατι η προηγουμενη μας εβγαλε το λαδι...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Φόβε μου ο μαγος δεν φοβαται καλη χρονια σου ευχομαι !!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου Κακια
τα παιδικα σου ονειρα
να γινουν ολα αληθεια
να εχουν τελος ομορφο
οπως στα παραμυθια .........

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Καλη χρονια τσιγκουνακο!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά μαγε μου!
με υγεία και αγαπη!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλη χρονια Κουλα μου και να προσεχεις τον καλο σου .....

Απανεμιά είπε...

Άγιε μου καλέ Βασίλη άγγιξε με τη μαγεία σου το Μάγο μας... να συνεχίσει να μας συνεπαίρνει κι αυτό το χρόνο με πολλά πολλά χαρούμενα τραγούδια...
Δώστου αστείρευτη έμπνευση...!...
Την καλησπέρα μου Μάγε και Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος 2011! :)

mar9659 είπε...

☆☆♥░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓░♫░░☆ ☆☆░░░♫░░▓▓░░▓░░░░░▓░▓▓▓░░░▓▓▓░░♥☆☆ ☆☆░░♥░░░▓▓░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░░♫☆☆ ☆☆░♫░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░☆☆ ☆☆░░░▓▓░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░░♥░☆☆ ☆☆░♥▓▓░░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░░♫░☆☆ ☆☆♫░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓▓░░♥░
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2011 ΧΡΥΣΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΓΑΠΗΣ!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Απανεμιά μου τη δυναμη μου την δινει η πιστη η αγαπη η ελπιδα καλη χρονια!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

mar9659 πολυ ομορφο πολυ μαγικο δεν ξερω πως τα φτιαχνεις αυτα τα μαγικα αλλα ειναι ολα ομορφα !!!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…