ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Μέσα στα μάτια σου τα δυο

Βλέπω όλο τον κόσμο
Αρώματα του δειλινού
Με μέντα και με δυόσμο…


Μες την καρδιά σου τη χρυσή
Κανένας δεν θα μάθει
Γιατί είσαι ρόδο μια στιγμή
Την άλλη είσαι αγκάθι…


Κρύβεις τα συναισθήματα
Δεν δείχνεις το εγώ σου
Κρατάς κρυμμένα μυστικά
Το κάνεις για καλό σου….


Άνοιξε την καρδούλα σου
Και κοίτα ένα αστέρι
Να ξέρεις το χαμόγελο
Στα χείλη θα σου φέρει…


Λένε πως είναι μαγικό
Εκείνο το αστέρι
Φωτίζει τα δυο μάτια σου
Χειμώνα καλοκαίρι….


Έχεις τα μάτια που αγαπώ
Στο λένε τα δικά μου
Στο λέει τόσο δυνατά
Ο χτύπος στην καρδιά μου…

20 σχόλια:

KANTHAR0S είπε...

Καλό βράδυ Μάγε. Καλό βράδυ.

~reflection~ είπε...

Τι όμορφα που χτυπάει η καρδιά σου Μάγε!...

παιχνίδια της Καρδιάς...

απόλαυσέ τα, Μάγε..

αυτα είναι τα γνήσια μαγικά...

Nina είπε...

Μυρίζομαι έρωτα;;

Dejemonos sorprender είπε...

Hola, very beautiful words.. a pleasure pass here..

Ανώνυμος είπε...

Όσο και να κρύβεται είμαι σίγουρη οτι θα την ξεκλειδώσεις αν το θέλεις αρκετά.
Και τότε θα ξετυλιχθεί μπροστά σου όλος ο πλούτος της, όσα ξέρεις, όσα φαντάζεσαι, ίσως κι ακόμα περισσότερα που η φαντασία δεν φτάνει.
Καληνύχτα Μάγε!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

μέσα στα δυο σου μάτια σε κοιτάζω...

μέσα στα μάτια σου χάνομαι...
σε δρόμους που δεν έχουν γυρισμό...

να κρύψω; όχι δεν μπορώ... κανένα από εσένα μυστικό μου... μια που το μόνο μυστικό που έχω είσαι εσύ... έγινες για εμένανε το μόνο αστέρι, το μόνο μου χαμογελο!!!

http://mesaekso-catherine.blogspot.com/ είπε...

Καλημέρα ευαίσθητέ μου Μάγε!
Ύμνος σε μια γυναίκα αίνιγμα θα το ονόμαζα το ποίημά σου σήμερα...!
Φιλιά πολλά για τον πλούσιο συναισθηματικό σου κόσμο!!!

Katerina είπε...

Kαλό μήνα Μάγε μου,
χαρούμενο και δημιουργικό :)

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

KANTHAR0S φιλε Κωστα καλο και ηρεμο βραδυ ειμαι στην ταση της φυγης...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου τα παιχνιδια της καρδιας μυριζουν ερωτα αλλα και θανατο ..τι απο τα δυο να απολαυσω τι?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Nina μου μου οταν ο ερωτας χτυπα η λογικη τρελαινετε ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Dejemonos sorprender dear friend can often goes then ...
thank you

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

AnD υπεροχη μου η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια αρκει να την βρεις την ελπιδα ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ αγαπημενη μου Βικυ τοτε συνεχισε να χαμογελας συνεχισε ....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Catherine αγαπημενη μου Καθριν ποσα ξερεις ποσα γνωριζω τελικα ειδες ποσο μικρος ειναι ο κοσμος κι ομως σημερα ειναι ολα αλλιως ..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου Katerina που καιρο ειχα να σε δω καλο μηνα σου ευχομαι παντα με υγεια αλλα και αγαπη αγαπη αγαπη!!!

ღ oneiremataღ είπε...

μ΄ αρέσουν τα χρώματα του δειλινού που σκορπίζει τριγύρω η πένα σου, μάγε...μ' αρέσουν και τα χρώματα των αστεριών που στολίζουν τους στίχους σου...μ' αρέσει το άρωμα του γιασεμιού που μεθυστικά παρασέρνει στο μονοπάτι της ολόφωτης σελήνης τα βήματα της καρδιάς σου... ένα όμορφο, αγαπησιάρικο κι ευτυχισμένο μήνα!

Greecelands. είπε...

Θεηκο!!

Μην πεις πως νοιωθεις μοναξια
γιατι δεν σε πιστευω
αφου ξεχνω απανω σου
την σκεψη μου και φευγω

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands ισως το εχω ξανα πει
μα θα στο πω και παλι
εναι η αγαπη δυνατη
σου περνει το κεφαλι ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ღ oneiremataღ ειναι η θλιψη που βαζει πινελιες και δινε το δικο της χρωμα σε ολα αυτα ...

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…