ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Νέοι ορίζοντες!

Βαλε νέο αζιμούθιο
Πυξίδα της καρδιάς μου
Γίνε καραβοκύρης μου
Κι εχθρός της μοναξιάς ς μου…


Πιάσε εσύ τώρα γερά
Στα χέρια το τιμόνι
Ξέρω κι εσύ κουράστηκες
Καρδιά μου νασαι μόνη…


Χάραξε νέο ορίζοντα
Στο μακρινό ταξίδι
Και θα ξεχάσω μονομιάς
Λες και δεν είχες φύγει…


Θα πιω βοτάνι μαγικό
Από λωτούς φτιαγμένο
Το παρελθόν αγάπη μου
Θα χω λησμονημένο…


Σαν σβήσει η μνήμη παντελώς
Τίποτα δεν θυμάται
Όλα τα βλέπει ρόδινα
Τίποτα δεν φοβάται…


Νέοι ορίζοντες ξανά
Ανοίγονται μπροστά μας
Πορεία νέα απ την αρχή
ξεκίνησε η καρδιά μας…

6 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εύχομαι σε όλους μας μια ευτυχισμενη και τυχερη εβδομάδα με τα λιγότερα προβλήματα

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Τσιγκουνακο μου παλι Τριτη? μα πως θα παει καλα η εβδομαδα αφου μας κλεβεις μια ημερα!!!

~reflection~ είπε...

Στον πρώτο χορό μαθητευόμενη παρακολούθησα δειλά τις Νεράιδες..

Εμπιστεύτηκα την Λαχτάρα μου και αφέθηκα στα Βήματα....

Ηρθε η στιγμή να κλείσω τα μάτια και να συνεχίσω το μάθημα πάνω στο Πενταγραμμο των Αστεριών ....

Οι μελωδίες κάποια στιγμή τελειώνουν..

όμως εμείς δίνουμε παρατάσεις με Νέες Εκκινήσεις....
και η Σάλα γεμάτη άρωμα φιλοξενεί ακούραστα τους Πειραματισμούς μας πάνω στο Σώμα της Μουσικής Πανδαισίας, που μετενσάρκωσε τη Μαγική ΣυνΎπαρξη Νότας και Παύσης....


Νότες τα λόγια
Παύση το φιλί......

πολλά είπα....

φιλί.......διαρκείας...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

νέοι ορίζοντες με πόθους παλιούς…

φιλί Μάγε μου!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου τωρα ξεκινουν ολα απο εδω και εδω τελειωνουν μα ειμαστε ακομα ζωντανοι στη σκηνη σαν ροκ συγκροτημα.. φιλι αιωνιο και μαγικο!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ λυχναρακι μου παντα πρεπει να υπαρχει ενα ερεθισμα ξεκινας απο το παλιο για να πας στο νεο ...μα η χαρα μου ειναι μεγαλη που σε βλεπω παλι εδω ....

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…