ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Επιστροφή!

Παλεύω πάλι μέσα μου
τι μάχη να κερδίσω
τον πόνο τον αβάσταχτο
πρέπει να τον νικήσω…


να διώξω από πάνω μου
όλη τη μαύρη θλίψη
να έρθει το χαμόγελο
που τόσο μου χει λείψει…


να υμνήσω δις τον έρωτα
με όμορφα τραγούδια
να ανθίσουν πάλι στην καρδιά
ερωτικά λουλούδια…( υάκινθος)


φίλοι μου κάντε υπομονή
μια ανάσα για να πάρω
Θάνε μια ρουφηξιά καφέ
μια τζούρα από τσιγάρο…


θέλω λίγο το χρόνο μου
δριμύτερος γυρίζω
και τα στιχάκια του έρωτα
απ το μηδέν αρχίζω…


πάλι γι αγάπη θα μιλώ
για ερωτικά ταξίδια
νεράιδες με μακριά μαλλιά
γοργόνες με στολίδια…


θα το περάσουμε μαζί
κι αυτό το καλοκαίρι
με ήλιο και με θάλασσα
πιασμένοι χέρι χέρι…


39 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Αντε μπράβο! Ρίξε λίγο έρωτα μπας και δούμε άσπρη μέρα...που κατέβασες και συ μαύρες πλερέζες!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Τι να κανω βρε ΚΑΡΥ μου ειχα αναποδιες αλλα ολα στη ζωη ειναι , θα εχεις δει εσυ τετοια απο εκει πανω?

http://mesaekso-catherine.blogspot.com/ είπε...

Τώρα καλό είναι αυτό; να μιλάς για τον άτιμο έρωτα;;; μπας και να καταπιαστείς με τίποτ'άλλο Μάγε μου; Αυτός ο σκληρός...πάλι θα τον τιμήσουμε κι ας μας παιδεύει;;;
Φιλιά α...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

πάρε όσο χρόνο θες. δικαιούσαι και θλίψη να περάσεις...

Ανώνυμος είπε...

Μάγε μου πάρε τον χρόνο που θέλεις εμείς εδω θα είμαστε και καρτερικα θα περιμενουμε.

καλο βραδυ με φιλιά υπομονής.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μάγε...και εγώ περιμένω την επιστροφή σου!!Και τις νεράιδες του δάσους φυσικά να έρθουν...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Catherine καλη μου Καθριν υπαρχε ιπιο ομορφο συναισθημα απο την αγαπη? αλοιμονο σ αυτους που δεν ξερουν να αγαπουν...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ λυχναρακι μου καλο παντα σε ενοιωθα διπλα μου ειναι και το ζωδιο βλεπεις...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

σ αγαπω ... δεν θα αργησω ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

nicol και θα τις στειλω να δουν ολα αυτα τα μαγικα που φτιαχνεις....

ღ oneiremataღ είπε...

πολλές οι αναποδιές τελευταία κυρίως, όλα είναι να σε παίρνει από κάτω...έχω μπει κι έχω δει τα σχετικά τα δικά σου μάγε μου κι ας μη σχολίασα πριν...χαμογελάμε, αντλούμε δύναμη και συνεχίζουμε, φιλάκια

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ღ oneiremataღ επεσαν πολλα μαζι θα επανελθω ομως οτι δεν σε σκοτωνει σε κανει πιο δυνατο...

~reflection~ είπε...

Εγω σε ήθελα έτσι: Εκτος Εαυτού...

να καθρεφτιστεί ο Εκτροχιασμός στο Στίχο και να Βιώσει η Ρίμα σου τον Εντός σου Αναβρασμό Ψυχής...

ΦΙΛΙ..ζεστο....

~reflection~ είπε...

που πηγε το α.....
α-γαπημενη!!!!

Μάγε κάνε διόρθωση του Τυπογραφικού λάθους.....μην βγω ΕΓΩ εκτος εαυτου....

{εχεις δει τσιγγανα με το αίμα σε ταχύτητες κινδύνου?...}

περιμενω!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wicca είπε...

Τι έκανες τα φίλτρα της 'ώρας ανάγκης';

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου εσυ θα με βλεπεις οπως θελεις ....εξ αλλου εσυ με βλεπεις απο το δικο σου πρισμα...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου ενταξει? αν και θα μου αρεσε να δω μια τσιγκανα σε εξαλη κατασταση εκτος εαυτου .χα χα χα ..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Γουικα μου αυτα πινω τωρα αναγκαστικα να τα βγαλω απο το μεγαλο μπαουλο που τα ειχα φυλαγμενα ... φιλι !!!

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΓΕ ΜΟΥ, Ο ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ, ΠΩς:
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΚΟ ΜΑς. ΟΣΟ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ!
ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΧΑΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΝΙΩΘΕΙΣ ΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΔΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΤΡΟΜΕΡΟ! ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩς ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΣ, ΚΑΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕΣ ΔΩΡΟ!
ΑΝ ΤΟΝ ΔΩΡΙΖΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ! ΚΑΙ ΜΙΑΣ Κ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΡΠΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΕΙΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ;ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΣ ΠΟΥΜΕ; ΓΙΑΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ ΠΙΣΩ;
ΤΟ ΟΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΑΜΕΝΟ ΣΟΥ ΕΑΥΤΟ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΧΗ, ΑΛΛΑ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ! ΤΟ Μη-Δεν, είναι ΥΠΕΡΟΧΟ, ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ! ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΑΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΕΑΥΤΟΥ! ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ!!!

ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΡΤΕΡΙΚΑ, ΝΑ ΣΕ ΚΛΟΣΟΡΙΣΩ ΛΟΙΠΟΝ,ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΣΟΥ ΕΑΥΤΟ! ΠΙΟ ΥΓΙΗ, ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ, ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΟ, ΠΙΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ,ΠΙΟ....ΕΣΥ! ΜΑΓΕ ΜΟΥ, ΕΡΩΤΙΚΕ, ΤΡΥΦΕΡΕ, ΤΑΞΙΔΙΑΡΗ ΜΑΓΕ!!!!!
ΦΙΛΙ ΚΑΡΤΕΡΙΚΟ!!!!!!!!!! :)

*ΝΑΡΙΤΕΚΑ-ΑΝΙΡΕΤΑΚ

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΝΑΡΙΤΕΚΑ-ΑΝΙΡΕΤΑΚ
ΑΧ βρε καλη μου φιλη Κατερινα ολα θα γινουν θελω λιγιο το χρονο μου εγιναν πολλα και εγιναν μαζι μια η κοπελα με τη συριγκα και στο καπακι ο μπαμπας λιγο λιγο θελω ...

ΚΑ-ΤΕ-ΡΙ-ΝΑ!!! είπε...

ΟΛΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΚΟ ΣΟΥ! ΑΦΙΕΡΩΣΟΥ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Ν ΣΕ ΞΑΝΑΕΧΟΥΜΕ ΜΑΓΟΥΛΗ!!!
Ν ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΣΟΥ Κ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΗ!
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΕΝΑ ΜΑΓΙΚΟ ΞΟΡΚΙ ΔΥΝΑΜΗΣ, ΑΠΟ ΠΝΟΕΣ ΖΩΗΣ, ΦΙΛΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΠΟΛΙΚΕΣ ΣΤΑΛΕΣ ΑΓΑΠΗΣ, Ν ΣΟΥ ΓΛΥΚΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ, Κ Ν ΑΠΑΛΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΟΥ, ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΝΩΔΥΝΑ ΓΙΝΕΤΕ!
ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ! ΣΕ ΦΙΛΩ, Η ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!
ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΔΑ...ΧΙ!... ΥΠΟΜΟΝΟΥΛΑ! ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΑΝΟΥΝ! ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. :)

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΑΝΙΡΕΤΑΚ και αναποδα θα γυρισω γρηγορα δεν μπορω χωρις εσας...

~reflection~ είπε...

Ε
Υ
Χ
Α
Ρ
Ι
Σ
Τ
Ω


ΦΙΛΙ...............

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου δυο εγω!!! τσιγκουνα!!!

mar9659 είπε...

Φιλαράκι μου αγαπημένο!!!
Πάρε οσο χρόνο...θές...
και εμείς εδώ είμαστε να σε καρτερούμε και να διώξουμε
την θλίψη πούχεις στην ψυχή σου...
Σου κρατώ το χέρι...λίγη δύναμη
να σου χαρίσω...για να ξανάρθει
και πάλι το χαμόγελο στα χείλη....

Για αυτό είναι οι φίλοι!!!
μαζί στη θλίψη,μαζί και στην χαρά!!
Γλυκό φιλί παρηγοριάς!!

Ανώνυμος είπε...

Να προσέχεις τον εαυτό σου!
Φιλί!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

mar9659 θα επιστρεψω γρηγορα μολις παρω ανασα και πιο δυνατος απο πριν...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ευαγγελια σ ευχαριστω εχω αγγελο...

Bitch είπε...

Μάγε μου,
Από μένα έχεις όλο των χρόνο που χρειάζεσαι για να γυρίσεις.
Ήρεμος και αφοσιωμένος πάλι στων ερώτα που των υμνείς !!!

Ανώνυμος είπε...

Mαγούλη μου,έχει γεμίσει η καρδιά μου θλίψη εδώ και καιρό με αυτό που σου συμβαίνει και δεν βρίσκω λόγια αλλά έναν από τους πολλούς που έχω,τους αόρατους που έχουν φτερά και προστατεύουν θα στείλω για χάρη σου..τον καλύτερο

μια ζεστή αγκαλιά και ένα γλυκό φιλί

ΚΑ-ΤΕ-ΡΙ-ΝΑ!!! είπε...

ΜΑΓΕ ΜΟΥ, ΠΕΡΑΣΑ Γ ΜΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!
ΦΙΛΙ.........

greecelands είπε...

Καλημερα Καλη Εβδομαδα Μεγαλη Γιορτη σημερα του Αγιου Πνευματος χρονια Πολλα και Καλα!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

theprincessandtheowl Τον κραταω ματια μου ναι ηρθε ειναι εδω διπλα μου τον νοιωθω....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΑΝΙΡΕΤΑΚ ειθε καλη μου να ειναι ολα καλα για ολο τον κοσμο ...φιλι!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Bitch ολα στη ωρα τους εδω θα ειμαι και παλι σ ευχαριστω!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands Σεβντα μου χρονια πολλα παντα με υγεια το πιο συμπαντικο!!

lourdi lourdaki είπε...

ΕΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ...ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ..
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

lourdi lourdaki το Δακρυ μου δικο σου ... το πετσξες το βοτσαλο στο μωλο?

Unknown είπε...

μπράβο!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…