ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Αγάπη!


Μύρισε πάλι γιασεμί
Άρωμα απ τα μαλλιά σου
Μέλι από το σώμα σου
Κρασί απ την καρδιά σου …


Έχεις αγγελικό κορμί
Μεθάς στο πέρασμα σου
Τη νύχτα και τα αστέρια μου
Τα έκανες δικά σου…


Με σκλάβωσες ανείπωτα
Κι ο λογισμός μου εχαθει
Μόνο δικά σου όνειρα
Ο νους μου τώρα πλάθει…


Ψυχή και σώματι εκεί
Σου είμαι αφιερωμένος
Σαν με κοιτάς ζαλίζομαι
Μένω μαρμαρωμένος …


Ιέρεια της σκέψης μου
Σε έβαλα σε παλάτι
Να σε θαυμάζουν οι θνητοί
Και να σε λέω αγάπη…


22 σχόλια:

μυστήριο κορίτσι είπε...

Μα τι γλυκά στιχάκια που γράφεις.
Γιασεμί και αγάπη τέλειος ο συνδυασμός...
Την καλημέρα μου!

~reflection~ είπε...

Πως ν'αφησω σχόλιο αντιπαραθεσης στο καθρεφτισμα μιας καρδιας που μαγικά ποτίζει τις αναγνώσεις με χρυσόσκονη εξαρτησιογόνας Αγάπης προς το Πρόσωπο που επέλεξε ως αποδέκτη της Προσευχής του Στίχου?..

Είναι Ιερές οι αποτυπώσεις...
παρόλο που απλά περιγραφουν κι απεικονίζουν τις βαθιες δονήσεις του Ειναι μας,
εχουν την Αξια προσευχης σε Θεό νεοσύστατου Βασιλείου,
που δύναται να ανατρεψει τη Ζωή και το Είναι μας...

Μαγικά Φιλιά....
που όσο κι αν θελω να τα αποποιηθω ΕΚΕΙΝΑ επιμένουν να χαρίζονται!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστώ! :-)

ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΜΑΟΥΣΙΔΟΥ είπε...

ΈΞΟΧΟ !

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Η μυρωδιά από το Γιασεμί ΜΑΓΕ μου, έφτασε μέχρι εδώ Βόρεια.... :)

Πολύ γλυκό και τρυφερό το ποίημα σου!!
Καλό Απόγευμα!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

μυστήριο κορίτσι...γιασεμι και αγαπη αρωμα που χανεις το λογισμο σου!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενοι μου και μετα λενε οι πολλοι ( λιγοι ειναι) οτι τα σχολια σου εναι τολμηρα χα χα εδω γελανε ! γραφε αγαπημενη μου γραφε αυτο που νοιωθεις και ασε τους αλλους να μιλουν ....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Ανωνυμε ! παρακαλω!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΜΑΟΥΣΙΔΟΥ ειναι η καλωσυνη σου που οτι κι αν διαβασεις σε αγγιζει στην καρδια!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑ μου τι ειναι βορας και τι νοτος ? στον ιδιο τοπο μενουμε και το αρωμα ειναι παντου ειναι γυρω μας !!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μάγε μου θα επανέλθω, δημήτριος!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ μου σε περιμενω με αγωνια!!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

Μέχρι εδώ η μυρωδιά του γιασεμιού και η γλύκα από το μέλι!

maria gouma είπε...

ααχ βρε μαγε! ποσο ωραιος εισαι! και ποσο τυχερος! για να βγαινουν ολα αυτα απο μεσα σου παει να πει οτι εχεις αγαπησει και εχεις αγαπηθει παρα πολυ!! οτι καλυτερο μπορει να σου συμβει! :) παντα ετσι να γινετε ευχομαι! να αγαπας πολυ και να αγαπιεσαι :) (ταυτοχρονα)

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Βρε Μάγε μου, μήπως βρήκες εσύ το Αρωμα των Θεών που γυρεύω εγώ;
Τι όμορφο που είναι το:
"Μύρισε πάλι γιασεμί
Άρωμα απ τα μαλλιά σου
Μέλι από το σώμα σου
Κρασί απ την καρδιά σου"


Βλέπω και έναν μικρούλη μάγο από την ανατολή εκεί στο mouse! Ωραίο είναι.

Λυπούμαι φίλε αλλά είσαι αθεράπευτα ρομαντικός και κατ΄εξακολούθηση ερωτευμένος:
Ποινή; ΙΣΟΒΙΑ ΠΟΙΗΤΗΣ!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Λυχναρακι μου για σενα δυναμωσα την ενταση να ερθει εως εκει!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Μαρακι καραμελιτσα τι γλυκο και τι αισιοδοξο το μηνυμα σου?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Χριστοφορε μου εγω το ειχα,σου φωναζα κοιτα ψαξε ειναι διπλα σου αλλα εσυ ησουν αποροφημενος στα μαγικα σου ταξιδια !! σ ευχαριστω για την ποινη ετσι καταδικασε με !!!

greecelands είπε...

Συχνά μου φεύγει ο λογισμός και έρχεται μαζί σου και σου κρατάει συντροφιά μην είσαι μοναχή σου

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands κι εγω αυτο κανω Σεβντα μου!!!

mia είπε...

Απλές λεξούλες η μιά δίπλα στην άλλη νοήματα που σε αγγίζουν χωρίς να σε μπουρδουκλώνουν, να καταλαβαίνουμε και εμείς οι απλοί θνητοί.....άει γειά σου..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

mia απλες λεξουλες στιχακια καρδιας καλως ηρθες!!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…