ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ !!!



Άγιε μου καλέ Βασίλη
Με παράπονο στα χείλη
Θέλω γράμμα να σου γράψω
Μα φοβάμαι μήπως κλάψω…

Πρόσεχε αυτή τη χώρα
Γέμισε την μ άγια δώρα
Δίωξε τους πολιτικούς
Δεν αντέχω άλλο με αυτούς …

Δώσε μας μια ευκαιρία
Μ έχει πιάσει απελπισία
Έχουμε γεμίσει χρέη
Και γελάνε οι ωραίοι…

Δώσε μας την ευλογία
Να γελάμε μ ευτυχία
Φρόντισε κι όλους τους άλλους
Όχι μόνο τους μεγάλους…

Φρόντισε όλους τους φίλους
Γιατί έχω μόνο λίγους
Είναι οι ξεχωριστοί
Στη ζωή οι διαλεχτοί

Ένας ένας διαλεγμένοι
Πάνω απ όλα αγαπημένοι

Φέρε μας και λίγο χιόνι
Να το δούμε απ το μπαλκόνι
Στείλε μας και άλλα δώρα
Αι Βασίλη κάντο τώρα…

25 σχόλια:

Λεκάνα είπε...

Καλή χρονιά αγαπημένε μου μάγε!Με περισσότερα χαμόγελα!

Magia da Inês είπε...

Amiga,
Espero que o Ano Novo venha recheado de muita paz e dias melhores para todos.
Que 2012 também venha com dias tão lindos como a sua poesia... que seja um ano maravilhoso!!!
Beijinhos.
Brasil.

▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥
▒♥ Boas Festas!!!
▒♥ Feliz 2012 !!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλή χρονιά Μάγε!
Πασπαλισμένα με όσα περιμένεις!

Eυαγγελία είπε...

Δεν θελω να σε απογοητευσω Μαγε μου, αλλα ο Αγιος Βασιλης αφησε ο ιδιος το παραμυθι του κι εφυγε επιγοντως ...μαλλον το ξερεις το γιατι.

Εγω λεω να ευχηθουμε για αλληλεγγυη ο ενας με τον αλλον και ισως αυτο να ειναι ενα ξεκινημα για ενα καλητερο αυριο.

Ευχομαι λοιπον σε σενα και σε ολο τον κοσμο ενα νεο χρονο γεματο Υγεια, Αγαπη, Ειρηνη, Δημιουργικοτητα, και πολλα πολλα Χαμογελα !

VAD είπε...

Λες η συνεργασία του Άι Βασίλη με το Μάγο να εχει κανα καλό αποτελεσμα;:)Καλη Χρονιά,Μάγε...

luthierschool είπε...

Φίλε μου Μάγε προσυπογράφω το γράμμα σου!!! Καλή χρονιά με υγεία και δύναμη,να είσαι πάντα καλά!!!

Magia da Inês είπε...

3...
2...
1...

♫♫.•*¨`*•..¸ ☼ ☼ ¸.•*¨`*•.♫♫♫.
╔═════════ ೋღღೋ ═════════╗
ೋ ~~* FELIZ ANO NOVO *~~ ೋ
╚═════════ ೋღღೋ ═════════╝
♫♫.•*¨`*•..¸☼ 2012☼ ¸.•*¨`*•.♫♫

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Νικήτα μου, Καλή Πρωτοχρονιά και ευτυχισμένο το νέο έτος, με υγεία ευτυχία και αγάπη!

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Καλή χρονιά, Μάγε!
Ό,τι επιθυμείς να σου το φέρει!

Despina είπε...

καλή χρονιά μάγε!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

christina καλη χρονια με αγαπη και ειρηνη !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Magia da Inês καλη χρονια !!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη γιαγιακα μο υκαλη χρονια !!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αοράτη λες να μας την εκανε αορατος παντως καλη χρονια να εχουμε !!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

VAD Βασιλη μου καλη χρονια διπλα χρονια πολλα για σενα!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Magia da Inês σ ευχαριστωωωωω !

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

luthierschool υγεια υγεια και υγεια και ναι να φυγουν να πανε αλλου !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑ μου καλη χρονια !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Ερωτευμένη Σχιζοφρενή με αγαπη και πολυ ερωτα !!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Despina μου καλη χρονια !!!!

greecelands είπε...

Καλες Ημερες Ευχομαι το 2012!!

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Καλή Χρονιά με υγεία, ευτυχία αγάπη και λεφτά!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands Greeceland Μαρια μου να εχουν χαμογελο !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑ μου πρωτα υγεια και μετα τα υπολοιπα !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αθηνά... υγεια υγεια και υγεια !!!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…