ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

ΝΑ ΓΙΝΟΜΟΥΝ ΠΑΙΔΙ !


Τα παιδικά μου χρόνια  θυμάμαι και γελάω
ταξίδια που έκανα και δεν  ξανάπαω
παιχνίδια που έπαιζα  και ζαβολιές
και ότι κι αν έβρισκα μπροστά μου να σπάω  …

Μα τώρα μου λείπουνε  μου λείπουν οι φίλοι
κι αυτή η ζωή να  μου ρίχνει σκαμπίλι
και να ‘μαι εδώ στην ίδια ιδέα,
με άπιστα όνειρα χωρίς  μια παρέα …

Και οι άσκοπες μέρες έτσι  περνούν
τα χρόνια κυλάνε στους ίδιους ρυθμούς
όλα διαβάζονται  σε αριθμούς
που είσαι αγάπη μου εσύ με ακούς ?

Μάταια ψάχνω να δω   λίγο φως
στα χρόνια που ζούσα θα ήμουν   τυφλός
είχα τα λίγα μα ήθελα κι άλλα
κι έμεινα μόνος σαν άδεια μπουκάλα …

Μα τώρα που πήγαν  χάθηκαν όλα
μόνος σε πλοίο δεν έχει κατάρτι
που είσαι αγάπη να κάνουμε πάρτι
να φτιάξουμε τώρα το νέο μας  χάρτη


9 σχόλια:

Ξύλινος Ιππότης είπε...

μου θύμισες το ποίημα
του Καβάφη,
Κεριά:
"Του μέλλοντος οι μέρες στέκοντ' εμπροστά μας
σα μιά σειρά κεράκια αναμένα -
χρυσά, ζεστά, και ζωηρά κεράκια.
Οι περασμένες μέρες πίσω μένουν,
μια θλιβερή γραμμή κεριών σβησμένων·
τα πιο κοντά βγάζουν καπνόν ακόμη,
κρύα κεριά, λιωμένα, και κυρτά.
Δεν θέλω να τα βλέπω· με λυπεί η μορφή των,
και με λυπεί το πρώτο φως των να θυμούμαι.
Εμπρός κυττάζω τ' αναμένα μου κεριά.
Δεν θέλω να γυρίσω να μη διω και φρίξω
τι γρήγορα που η σκοτεινή γραμμή μακραίνει,
τι γρήγορα που τα σβυστά κεριά πληθαίνουν."
...
αχ, και τι να κάνουμε
που δεν σταματά ο χρόνος...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Φίλε Μάγε από τα πιο σοφά που έχεις γράψει. Νοήματα πολλά και αλήθειες!
Δεν μπορώ ούτε να αστειευτώ γιατί βλέπω τον εαυτό μου.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Ξύλινος Ιππότης αχ και να μπορουσα το χρονο να λυγισω
να μην τον αφησω
πανω μου να περνα?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ φιλε μου εισαι ομως απο τους ευτυχισμενους και τ οβλεπω στα γραπτα σου οι εμπειριες και οι αναμνησεις ειναι αυτες που μας συντροφευουν ...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

ευτυχώς έχουμε και κάτι να θυμόμαστε Μαγούλη μου!

φιλί αφήνω και ευχές για καλή εβδομάδα!

greecelands είπε...

Εχω καρδιά που αγαπά και βάνει μες τα στήθειαότι κι αν είναι ικανό να νιώσει την αλήθεια

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Λυχναρακι μου ολα τ αθυμαμαι και τα λαθη μου ακομα πιο πολυ!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands Greeceland γεια σου σεβντα μου με τα ωραια σου !!!

Φανή είπε...

συχνα-πυκνα τις περναμε αυτες τις φασεις, που βαλτωνουμε λιγο και χρειαζομαστε κατι, μια ωθηση να μας βοηθησει να παρουμε λιγο μπρος, να βγουμε απο τη ρουτινα.. ισως θα πρεπει απλα να το βλεπουμε σαν διαλειμμα τελικα, μεχρι την επομενη ανακαμψη..
την καληνυχτα μου!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…