ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

ΑΓΑΠΗ !



Σαν το ουρλιαχτό του τρένου
Και το πέρασμα του ανέμου
Με ρωτάς αν σ αγαπώ ?
Μα αυτό είναι μυστικό  …

Ένα χάδι τρυφερό
Στα λυμένα σου μαλλιά
Νοιώθω μια ανατριχίλα  
Σαν σε έχω αγκαλιά  …

Με κοιτάς να ακροβατώ
Σε ασπρόμαυρο κενό
Ξαστεριά στη συννεφιά μου
Αύρα στα ακροδάχτυλα μου  …

Πέρασα τις τρικυμίες
Από σκάρτες ιστορίες
Ναυαγός στα κύματα σου
Να κοιτώ τα βήματα σου  …

Όλο λέω πως θα φύγω
Μα κοντά σου έχω γυρίσει
Αεροπλάνο δίχως πτήση
Έχει τρελαθεί η φύση  …



17 σχόλια:

greecelands είπε...

Να τα χαρώ τα μάθια σου, κάθε που με κοιτούνε
σπίθες πετούν απάνω μου, φωθιές και με κεντούνε

Unknown είπε...

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΑΓΕ αδελφε μου και για το ραδιοφωνάκι μας .
Είναι οι νύχτες μαγικές
αυτές που ζω μαζί σου
μέσα από ήχους και μουσικές
περνάει η φωνή σου
Είναι τα Σαββατόβραδα
που θέλει η ψυχή μας
να βγει και να υποκλιθεί
στην ΜΑΓΙΚΗ ΠΑΡΕΑ
που όλοι εμείς την φτιάξαμε
να βγαίνει στον ΑΕΡΑ

Ανώνυμος είπε...

νάναι καλά οι ποιητές οι αόρατοι φίλοι και τα στιχάκια τους που μας συντροφεύουν και ομορφαίνουν τις νύχτες μας, από τα αυγουστιάτικα φεγγάρια ως και τις κρύες νύχτες του χειμώνα

KANTHAR0S είπε...

Αχ, αυτή η αγάπη τι μας κάνει...

Eυαγγελία είπε...

Αχ Αγάπη, Αγάπη, Αγάπη.....

Καλό χειμώνα Μάγε..!!

greecelands είπε...

Ότι για άλλους ειν απλό εμένα δυσκολεύει κι ότι ειναι δύσκολο πολύ τη σκέψη μου αντρειεύει

Ανώνυμος είπε...

Μονο οταν υπαρχει αμοιβαιος σεβασμος και κατανοηση....και αν θαυμαζεις το ταιρι σου....η αγαπη θα ζει!Ας μην εχει τελειωσει πανεπιστημια........Για να τον εχεις ερωτευθει τρελα....σιγουρα κατι σημαντικο εχει...στο χαρακτηρα του...και στην ψυχη του!!!!!!!!!Πιστευω πως αν με τις πραξεις σου κανεις τον ανθρωπο σου να σε σιχαθει.....τοτε χανεται ο θαυμασμος απο τα ματια του αγαπημενου σου...και ο ερωτας...και η βαθια αγαπη χανονται.....Τα ιδια ισχυουν και για το σεβασμο...οταν προσβαλεις... ΑΧΧΧΧΧ...ΑΓΑΠΗ...ΑΓΑΠΗ........Κ_

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πολύ όμορφο .. με ωραίο ρυθμό!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Zina Marnezi Οχι μονο τα Σαββατα αλλα και καθε ημερα καθε ημερα σπαμε τη μοναξια !!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Ανωνυμε ετσι ειναι να σπαμε τισ σιωπες μας !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

KANTHAR0S φιλε Κωστα και τι θ ακαναμε εμεις χωρις αυτην ????

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αοράτη ζεστο χειμωνα με αγαπη στην καρδια !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ !

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ Κ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΘΑΡΟΣ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ !!

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορεις να πιεσεις κανεναν....να μοιραστει τη ζωη του μαζι σου...να αλλαξει τις συνηθειες του.....Μονο αν το αποφασισει μονος του...''ΑΝ ΚΟΒΕΙ ΦΛΕΒΕΣ''...Με πολυ εντονη επιθυμια...θα σου το ζητησει............... Αν μου συμβει....-εδω θα χρειαστω και το θαρρος και τη δυναμη-....για να του πω να σκεφτει πολυ........την αποφαση του............................πρεπει...............αν πραγματικα νιωθει οτι θα ειναι ευτυχισμενος μονο μαζι μου...τοτε θα ειμαι κι εγω...ΠΟΛΥ...ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ..ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ.......Κ_

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Ανωνυμε κ καντο τοτε κα ιπισω μην κοιτας δωσε θαρρος και δυναμη !!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…