ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 26 Μαΐου 2013

ΟΦΘΑΛΜΑΠΑΤΗ !


Γυμνό καρφί η ανάμνηση
Και ψάχνει να βρει λύση
Γυρνά μες τα χαλάσματα
Η πρώτη αγάπη να μπορεί
Πίσω για να γυρίσει …

Ο πόθος είναι κόκκινος
Κι η αγάπη δεν μπορεί
Πια να απολογηθεί
Σαν νάρκη σε ένα πόλεμο
Λίγο πριν εκραγεί  ….

Γυρνά μες τα χαλάσματα
Του νου της φαντασίας
Καβάλα σε αναζητά
Πάνω σε άσπρο άτι
Μα είναι η ανάμνηση
πικρή οφθαλμαπάτη …

Το καλοκαίρι είναι μικρό
Και ο χειμώνας μόνος
Αγάπη που δεν ένοιωσε
Δεν άγγιξε ο πόνος απόψε
Που το δάκρυ μου είναι θόλο καυτό  …

Σκορπάει απόψε άρωμα
Στη νύχτα η σιωπή σου
Κορμί σε άγρια χίμαιρα
Να λιώνει απ τη φλόγα σου
Στη σκέψη  το κερί …



7 σχόλια:

Unknown είπε...

YPEROXO MAGE MOU!!!!!!

tali είπε...

Όμορφο Μάγε μου!!Καλησπέρα!

Levina είπε...

Πολύ όμορφοι στίχοι, με μια γλυκιά μελαγχολία μέσα στο τέλος της Άνοιξης...

Καλό βράδυ !

Magia da Inês είπε...

Os seus versos são contornados por tristeza e abandono.
Boa semana!
Beijinhos do Brasil
¸.•°❤❤⊱彡

Ελισαβετ Μαουσσιδου είπε...

Υπέροχο !

Kate'sCakeBox είπε...

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ..ΑΓΓΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΣΟΥ,ΑΛΛΟΤΕ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΟΙ΄ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΑΥΡΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ..ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ,ΜΑΓΕ ΜΟΥ,ΕΝΑ ΠΟΙΗΤΙΚΟ-ΜΟΥΣΙΚΟ ΜΠΛΟΓΚ!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΑΚΙ!

Kate'sCakeBox είπε...

Γλυκέ μου Μάγε καλησπέρα!!σου εχω νέο post με ποίημα παραμύθι!!πέρνα να το δείς,,εχω και τον merlin τον συνάδελφό σου μέσα στο ποιήμά μου!!καλό βραδάκι σου εύχομαι!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…