ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ !



Στρίβω στο δρόμο μου δεξιά και αριστερά
Όμως κανένας δεν μου λέει  καλημέρα
Βλέπω τριγύρω μου αδέσποτα παιδιά
Θέλω να δω τι θα μου πεις που είναι Δευτέρα  …

Δευτέρα μου είχες πει  το  σ αγαπώ
Μα από τότε έχει περάσει ένας  μήνας
Κι ούτε στο στέκι μας αυτό που είναι κρυφό
Κάπου  μέσα στο κέντρο της Αθήνας  …

Σαν το τσιγάρο που στα χείλη είναι πικρό
Σου είχα πει  πως η αγάπη  είναι λαχείο
Θέλει αγώνα μες τον κόσμο το μικρό
Για να υπάρξει έρωτας  χρειάζονται δυο  …

Τα όνειρα μου απλωμένα σε πανό
Στο ρετιρέ έχουν γενέθλια τα λόγια
Τώρα δεν έχω που να πω το σ αγαπώ
Κι απ τη λαχτάρα μου κοιτώ  ημερολόγια …

Πέρασες δίπλα  σαν αέρας  ξαφνικά
Ευθύς ανέβηκα και πήρα τα επάνω
Εκεί που δώσαμε το πρώτο μας φιλί
Θυμάσαι τέτοια ευκαιρία δεν την χάνω 





1 σχόλιο:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

παντα υπεροχος ο μαγος μας!
καλο μηνα!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…