ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 12 Μαρτίου 2023

ΑΓΝΩΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ!

Πειρατής  ξεχασμένων των χαμένων  πια πλοίων

Μια ζωή  μες το πλήθος να δηλώνω απών

Ταξιδεύω και είμαι  εκτός των  ορίων

Δεν μ αγγίζει ποτέ η φωνή των σοφών  …

 

Ποιητής όπως πάντα  των άγνωστων  στίχων

Θαυμαστής  των  δικών σου μεγάλων λαθών

Το ταξίδι που κάνω μες  στη χώρα των ήχων

Ναυαγός των καιρών σε ένα γκρουπ μουσικών  …

 

 Στην αρένα της μάχης   να μου λες  σ αγαπώ

Και να γράφεις δειλά  ιστορία παρόντων

Στη θολή σου γραμμή που δεν ξέρω να πω

Στο παιχνίδι όλοι μέσα και απέξω  μονάχα εγώ …


 Τυχοδιώκτης στο μήκος  μιας άλλης ηπείρου

Και ν ανήκω  πιστά σε ένα κλαμπ ουραγών

Να τραβάω  με δύναμη  το σήμα κινδύνου

Εραστής των μεγάλων  και τρελών ναυαγών …


2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Πολύ όμορφο. Μ' αρέσει η ποίησή σου, έχει πολύ όμορφα στοιχεία και λυρισμό. Μπράβο. Την καλησπέρα μου.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Καλησπερα Γιαννη πιτ σε ευχαριστω πολυ ....

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…