ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Το χέρι εγώ το άπλωσα
Κι ακόμα στάζει αίμα
Όμως εσύ δεν το έπιασες
Κι αυτό είναι το θέμα…


Το αίμα στάζει συνεχώς
Και βγαίνει απ την καρδιά μου
Δεν είδες δεν κατάλαβες
Τι σκέψη τη δικιά μου …


Σου τ είπα με τον άνεμο
Στο είπα με τ αγέρι
Θέλω εσύ να το κρατάς
Το άδειο μου το χέρι…


Ίσως γιατί εσύ μπορεί
Να ξέρεις τι ζητάει
Γιατί μπορεί να είσαι εσύ
Που θέλει να κρατάει…


Πιαστο λοιπόν Τι το κοιτάς
Πιαστο και μη φοβάσαι
Θέλω μόνο να μ αγαπάς
Κι όχι να με λυπάσαι…

8 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Σε ξένα χερια κρεμεται η ευτυχία που μας ανήκει...
Μας κλέβουν Μάγε... Κρύψε τα ξόρκια.. τα φίλτρα και τα ξωτικά..
Πλανεύτρες μάγισσες απλωνουν δίχτυα εκεί που ο εφησυχασμός μας απλώνει το κύμα του στη θαλασσα της εμπιστοσύνης...

Να είσαι καχύποπτος... το ξέρεις καλα...
Τιποτε δεν είναι όπως φάινεται....

Όλα είναι ένα παιχνίδι, στο πεδίο των μαγεμενων παραμυθιών...

Διαβασέ μου ακομη ένα παραμύθι... νιωθω έτοιμη να πιστέψω τα Πάντα...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

η ετυχία καλή μου ΚΑΚΙΑ ειναι στα δικά μας και μόνο χέρια δεν φοβάμαι κανέναν και τίποτα.. αν είσαι έτοιμη έλα... η πόρτα και σήμερα χωρίς μάνταλο ειναι...ΚΑΛΗΜΕΡΑ !

A.G.Selena είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=zaUVwg_s2l8

Σου το αφιερώνω!!! :)

Καλώς σε βρήκα!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

selena σ ευχαριστω πολυ.. ομορφο το τραγουδι το ακουγα απο μικρος.. καλως ηρθες...

Ανώνυμος είπε...

to aima exei xroma kokkino,xroma tis agapis, tou pathous, xroma zontano, zesto, xroma tis zois!!panta kapoios tha sou krataei to xeri giati panta tha se peritrigurizoun anthropoi pou se agapane, giati eisai ksexoristos, apla exeis to xarisma!!v.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλή μου ΒΑΣΙΛΙΚΗ εχω τα ξωτικά μου αυτα μου δείχνουν τον δρόμο..

Laori είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλη μου ΛΑΟΡΙ εαν σου αρεσε τραγουδισε το στις συντροφισες σου να γινει το τραγουδι της σειρηνας..

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…