ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Βγήκαν λάμιες στο ποτάμι
σύννεφο έβαλαν γιορντάνι
κι άντρας ζώνει τ' άρματά του
πάει ταμένος του θανάτου


Και ποιος θα σου κρατήσει
άσπρο στο χορό μαντήλι
μαγιάπριλο του κόσμου
πίκρα περπατάει στα χείλη
άι... γαρούφαλλό μου...
άι... γαρούφαλλό μου...


Άλογο φαρί καβάλα
δράκοι του'στησαν κρεμάλα
μπρος στο μαρμαρένιο αλώνι
στέκει και το πεταλώνει


Ανέμη να γυρίσει
παραμύθι ν'αρχινήσει
μαύρο κρασί να πιούμε
το φεγγάρι έχει μεθύσει
άι...γαρούφαλλό μου...
άι...γαρούφαλλό μου...


και στην άκρη, στο ποτάμι
μια φλογέρα, ένα καλάμι
κάνει τον καημό φλογέρα
το παράπονό του αέρα


Και ποιος θα σου κρατήσει
άσπρο στο χορό μαντήλι
μαγιάπριλο του κόσμου
πίκρα περπατάει στα χείλη
άι...γαρούφαλλό μου...
άι...γαρούφαλλό μου...




Ποιος πονεί και ποιος το θέλει
του ανέμου οι Αρχαγγέλοι
του καπνού 'ναι και τ' ανέμου
δεν το βάσταξα ποτέ μου


Ανέμη να γυρίσει
παραμύθι ν'αρχινήσει
μαύρο κρασί να πιούμε
το φεγγάρι έχει μεθύσει
άι...γαρούφαλλό μου...
άι...γαρούφαλλό μου...




Του Χάρου ειν το πανηγύρι
το χορό νεκρός να σύρει
τ' άστρα μες στο παραγάδι
και τον ήλιο στο σημάδι
Και ποιος θα σου κρατήσει


άσπρο στο χορό μαντήλι
μαγιάπριλο του κόσμου
πίκρα περπατάει στα χείλη
άι...γαρούφαλλό μου...
άι...γαρούφαλλό μου...
                                                         
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΦΑΣ..


ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

7 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Μαυρο κρασί μάγε..... τι σκαρώνεις?...
Πώς συνδυάζεται το Πάσχα των χριστιανών με τα μαγικά ξόρκια σου?....
Ανασταση θα κανουμε φετος?... τι λένε οι παλμοί των νεκρών σαυρών που δανείζουν το σκίρτημα του θανάτου τους στο τελευταίο μαγικό σου φίλτρο?....

Μαυρο κρασί λοιπόν.. στην υγειά μας... κι αν όλα τα κοκκινα υιοθετήσουν μαύρες αποχρωσεις τι θα κανουμε, Μαγε?....

Έχεις λύσεις?... ή μόνο αναφορες κανεις και μας δίνεις κίνητρα για να αναζητήσουμε μόνοι μας το δρομο της Λϋτρωσης?....

Μαυρο κρασί... το πίνω... στην υγειά σου...

apinkdreamer είπε...

καλο πασχα!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

κι εγω καλη μου ΚΑΚΙΑ στην υγεια σου πινω το νεκταρ που μου προσεφερες οι λυσεις ειναι εδω μπροστα σου πιασε το χερι μου και παμε τι μαγευτρα ποιητρια εισαι? καλο πασχα αν δεν μιλησουμε ξανα εξ αλλου θα με βρεις και στο ραδιο εσυ ξερεις ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

apinkdreamer καλη μου νεραιδα καλο πασχα και καλη ανασταση!

Ανώνυμος είπε...

Καλή Ανάσταση

~reflection~ είπε...

Καλή Ανασταση Μάγε.. μέσα από μαγεμενες νεράιδες που ακομη δηλώνουν παρουσίες μέσα στα παραμύθια και δεν κουραζονται κάθε χρόνο να Σταυρώνονται και να Ανασταινονται με τιμές Επίγειας Θεας.....μιας καρδιας μεταμορφωμένης, που μόνο ξέρει ν'αγαπάει...

Αυτη είναι μαγεία Μάγε.... η αγαπη!.....

~reflection~ είπε...

Τι ευχαριστη εκπληξη να σε δω επίσημα στους αναγνωστες μου!

Ο Μάγος αλλάζει συνήθειες?....

Καλημερα Μαγε.... με φιλια κατακόκκινα σαν Πασχαλινά αυγα!...

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…