ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Θέλω απόψε μακρια
Να πάω για να ζήσω
Ίσως εκεί αγάπη μου
Μπορεί να σε μισήσω


Θέλω απόψε να χαθώ
Κανείς να μη με βλέπει
Κουράστηκα μες τη ζωή
Να κάνω ότι πρέπει..


Θέλω απόψε να καώ
Στις φλόγες του καιάδα
Έφυγες και μου άφησες
Μια καρδιά άδεια…


Να πάψουνε τα μάτια μου
Να είναι βουρκωμένα
Φιλί ζωής στα χείλη μου
Που είναι πικραμένα…


Βρίσκομαι σε απόγνωση
Δεν έχω πια εσένα
Σταμάτησε το είναι μου
Σαν έφυγες στα ξένα…


Γύρισε πάλι γρήγορα
Έλα ξανά κοντά μου
Δώσε παλμό στο είναι μου
Και χτύπο στην καρδιά μου..

12 σχόλια:

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

...θέλω απόψε μακριά
να πάω για να ζήσω
και για τα μάτια σου ξανά
ποτέ μη ξενυχτήσω...

Τα φιλιά μου μαγικά!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ εχεις δικιο ..σ ευχαριστω για το περασμα και τα δικα μου τα φιλια μαγικα ..

~reflection~ είπε...

Ο έρωτς δε θελει Φυγή, Μάγε μου...

Ο έρωτας θέλει αόρατες γεφυρες που καταφερνουν να στείλουν σκέψεις και συγκινήσεις να εισχωρήσουν στα πιο κρυφά σκοτάδια της Γυναικείας Φύσης, προκαλώντας εξάρτηση ..... επιθυμία επιστροφής...

Ο έρωτας οφείλει να παλεύει να προκαλέσει ανταπόκριση στο θεμελιώδες κίνητρο που δημιουργει... αλλιως Δεν αξίζει να λέγεται έρωτας....

Μάγε, είσαι ειδικός σ'αυτο.... χτίσε γεφυρες.... φτάσε το χερι που αναζητάς...
και στην επόμενη ανάρτησή σου θελουμε να δούμε μία επαφή ερωτικής συγκίνησης γύρω από τη μαγική χόβολη της σπηλιάς σου....

Τα φιλιά μου.... μανουσακια ανθισμενα...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη ΚΑΚΙΑ χτισε λοιπον τις γεφυρες ανοιξε τις λεωφορους και την επομενη φορα θα στο εχω ετοιμο ...μανουσακια ανθισμενα χα χα πως σου βγηκε αυτο?
θα το χορεψουμε?

~reflection~ είπε...

Χορευονται τα μανουσακια Μάγε?...
Είναι μαγικό φυτό?.... σαν βότανο?...

Μου είπαν μυρίζει όμορφα... μαγεύει νεράιδες...
Δεν ξερω αν ξυπνά την αναγκη των αισθησεων για χορό συναισθηματικής πλοκής....

Μόλις αναρτήσεις τη μαγική επαφή, δεσμευομαι να έχω μυρίσει μανουσακια και να συνοδευσω την αναρτησή σου από ένα διαγαλαξιακο χορό των αισθησεων....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη ΚΑΚΙΑ υπαρχει ενα δημοτικο τραγουδι που μεταξυ αλλων λεει οτι μ εστελνε η μανα μου να μασω μανουσακια...αυτο μου ηρθε στο μυαλο ..

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

ΜΑΓΕ
Είναι η πρώτη μου επίσκεψη στο σπιτικό σου. Δεν ξέρω αν είσαι μέσα. Αλλά θα τραγουδήσω το τραγούδι Χωρίς τίτλο. Αν με ακούσεις να ξέρεις πως θα φύγω έχοντας το σαν μέλισσα να στριφογυρίζει στο αυτί μου.
Και Μάγε βλέπω πως έχεις Εξαιρετική και Εκλεκτή παρέα

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπητε φιλε CHRISTOBAL σε ακουσα σ ευχαριστω για το περασμα απο το φτωχικο μου...

a pink dreamer είπε...

υπεροχο μαγε μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Γύρισα!

:)

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη Τονια το πιο καλο νεο ειναι αυτο πολλα φιλια οπως παντα μαγικα..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλη μου νεραιδα pink dreamer η αγαπη σας το κανει να το βλεπεις ετσι σ ευχαριστω πολλα μαγικα φιλια..

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…