ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Μέσα στα μάτια κοίτα με
Νοιώσε αυτό που νοιώθω
Στην αγκαλιά σου βαλε με
Έχω μεγάλο πόθο….


Μες την καρδιά σου βαλε με
Και ακου τη δική μου
Είναι η σκέψη μου τρελή
Πως έγινες δική μου…


Στα χείλη θέλω αγάπη μου
Να νοιώσω την πνοή σου
Και με τα ακροδάχτυλα
Ν αγγίξω το κορμί σου…


Βαλε στεφάνι στα μαλλιά
Βασίλισσα να νοιώσεις
Κι απ τα καυτά μου τα φιλία
Έως το πρωί να λιώσεις …


Είναι ακριβό συναίσθημα
Η αγάπη μου για σένα
Ταξίδι στα ουράνια
Δώρο θεού για μένα…

13 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Πόσο καθηλωτική είναι η Προσφορά της Αγαπης, Μάγε!...
Ακομη και Εσενα σε τοποθέτησε έξω από το μαντείο σου και σε ώθησε να ανεβείς στο βωμό, σαν θυσία στον αιώνιο θεό: τον Έρωτα...

Σου εταξα χορό συναισθηματικής πλοκής...να συνοδεύσει αυτή σου την αναρτηση...

Δεν το ξεχνάω...

Ζητώ λίγο χρόνο, να φορεσω τα καλά μου: Τα κοκκινα πέταλα που ανεμίζουν στο ρυθμό της Μουσικής που συγκινεί τις καρδιες των ερωτευμενων....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

στεφανι στα μαλλια αγαπημενη ΚΑΚΙΑ και φυγαμε σ ενα αεναω χορο εκει στα περατα του κοσμου ..την καλημερα μου οπως παντα μαγικη..

~reflection~ είπε...

Κοβεται στη μέση.....
εκει που το χερι σου την κρατά για να την ακολουθήσει όλο σου το σωμα....Δεν αντεχει στο αγγιγμα της ολοκληρωσης..... διαστέλλει την αγωνία της για τη συνέχεια και μέσα της ένας ψαλμός την ανεβάζει να γευτεί Παραδεισο....

Βουλιάζει το βλέμμα της χορεύοντας πάνω στο κύμα των ματιών σου....
Σαν να μαθαίνει πρωτη φορά να κολυμπάει στα βαθια νερα....

Ξεχνά όσα έμαθε παιδακι....
Γυναίκα πλέον,μαθαίνει μαζί σου την Αγαπη... από την αρχη....

Ξεχνα τα βήματα που τις έδειξαν όσοι περασαν....
ταξιδεύει σε νέο ρυθμό ερωτικής κίνησης πάνω στο διάφανο νερό του φιλιού σου....

Χορεύει η ανασα της μέσα στο στόμα σου...
μέσα στην υγρασία της δίψας που δεν ικανοποιείται με λίγες σταλες χορού.....

Αναρρωτιέμαι, πόσο να κρατάει ένας τέτοιος χορος αισθησεων?... συναισθηματικής πλοκης?...

Εκείνη διαισθάνεται το προσωρινό της θνητότητάς σου, Μάγε.... ξερει ότι γρήγορα θα μεταμορφωθείς παλι σε απρόσιτο Μάγο, περιστοιχισμένο από νεράιδες και όμορφα ξωτικά....

Παλευει να σε εντυπωσιάσει μέσα από επιδεξειες οπτικες περιγραφες και μέσα από διακριτικούς ελιγμούς στο πεδίο της χορευτικής επαφης....

Προς στιγμή το καταφερνει....
μα... τα μαγεια κρατάνε λίγο....

Ο λεπτοδείκτης δείχνει 12 η ώρα....
Η μεταμορφωση ανακλήθηκε....
Έγινες παλι ο Μάγος.... κι εκείνη μία σκιά επιθυμίας....

Έσβησαν τα φωτα....
Σωπασε η μουσική...

Κραταει μεσα στην ιδρωμένη παλάμη της κάτι δικό σου

{τι σου λείπει Μάγε?.... Μήπως ένας χτύπος από την καρια σου?....}

Κλεμμενος παλμός...
τον τοποθετεί στο ρολόι τοίχου της καλύβας της, που μετραει τις στιγμες που φευγουν....
Καθε που έρχεται 12 η ώρα, το ρολόι αναστεναζει το αχ της ερωτικής ανολοκλήρωσης......

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη ΚΑΚΙΑ ναι δωδεκα την στιγμη που οι δεικτες του ρολογοιυ κανουν ερωτα ο ενας πανω στον αλλο ειναι ομως μια στιγμη ενα δευτερολεπτο δεν μου φτανει θελω πολλα λεπτα ωρες χρονια ...τα φιλια μου...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Αλήθεια Μάγε το τραγούδι αυτό έχει και μουσική. Ο καθένας μπορεί να γράψει την δική του και τα λόγια σου θα μείνουν αλώβητα.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

SKPOYTZAKO Σ ευχαριστω για τις ευχες ειθε να ειναι καλη εβδομαδα για ολο τον κποσμο και μαγικη....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ βαλε εσυ τη μουσικη τραγουδι για να πουμε κι αν θες αγαπημενε μου κι ενα ποτο να πιουμε ...την καλημερα μου οπως παντα μαγικη...

Ανώνυμος είπε...

Είσαι λουλούδι που όμοιο δεν ζει, λέγεσαι αγάπη μοναδική, σε ποτίζω με όνειρα, ανθίζεις σε κάθε ανάσα, μυρίζεις σε κάθε λέξη, και ζεις όσο χτυπάει η καρδιά μου... Είσαι το φεγγάρι που φλερτάρουν τ' αστέρια, το δειλινό που ερωτοτροπεί ο ήλιος και το όνειρο που πλάθει το κύμα, καθώς το παίρνει η παλίρροια...
Καλημέρα Μάγε!!!!!
Ένα από τα ομορφότερα ποιήματα σου, όπως πάντα μαγικό!!!V.

Ανώνυμος είπε...

Είσαι λουλούδι που όμοιο δεν ζει, λέγεσαι αγάπη μοναδική, σε ποτίζω με όνειρα, ανθίζεις σε κάθε ανάσα, μυρίζεις σε κάθε λέξη, και ζεις όσο χτυπάει η καρδιά μου... Είσαι το φεγγάρι που φλερτάρουν τ' αστέρια, το δειλινό που ερωτοτροπεί ο ήλιος και το όνειρο που πλάθει το κύμα, καθώς το παίρνει η παλίρροια...
Καλημέρα Μάγε!!!Ένα πό το ομορφότερα ποιηματά σου, όπως πάντα μαγικό!!!V.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Καλημερα να εχεις ΒΑΣΙΛΙΚΗ μου πολυ ωραιο και μαγικο ειδες σιγα σιγα σου βγαινει..

Katerina είπε...

Κάθομαι εδώ στην άκρη
και απολαμβάνω τον χορό σας!!
Μην ενοχλείστε.. θα είμαι φρόνιμη...

Τα φιλιά μου και μια ευχή
για μια υπέροχη νέα εβδομάδα αγαπημένε μου Μάγε!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλημερα ΚΑΤΕΡΙΝΑ μας ελα σου εχουμε θεση την καλυτερη μαλιστα!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…