ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

ΚΟΚΚΙΝΟ!



Κόκκινο σαν  το χρώμα της φωτιάς
Όπως το αίμα που κυλάει μες τη φλέβα
Ζήτω μια ανάσα σου να ζήσω το πρωί
Σου το φωνάζω και αυτό δεν είναι ψέμα 

Μέσα στον πυρετό του δειλινού
Ένα φιλί στα χείλη τα μισάνοιχτα
Κτυπά η καρδιά μου τώρα δυνατά
Θα στο φωνάζω έως τα μεσάνυχτα 

Τώρα που τελείωσε πια η βροχή
Και το ουράνιο τόξο βγήκε πάλι
Ζωή θα φτιάξουμε απ την αρχή
Όλα για σένανε  χαλάλι …

Ουράνιο τόξο μέσα στη βροχή
Ξέρεις σημάδι είναι θειο
Θα σου φυλάω μια θάλασσα αγκαλιές
Μα μη μου πεις ποτέ αντίο ….

Μια αγάπη σαν αόρατη πηγή
Το νάμα συνεχώς να αναβλύζει
Μια αγάπη να σκεπάζει όλη τη γη
Κι ο νους σε εσένα πάλι  να γυρίζει …


8 σχόλια:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

φύλαξε αυτές τις θάλασσες=αγκαλιές και εγώ θα εύχομαι να μην σου πει ποτέ αντίο!

greecelands είπε...

: Δικαιωμα να σ' αγαπω το'χω γιατι μ' αρεσει και δε μπορει ουτ'ο Θεος να μου το αφαιρεσει

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Σου εύχομαι φίλε μου Ουράνια Τόξα να κοσμούν όπου το βλέμμα σου στρέφεται.
Και το "αντίο" ανύπαρκτη να είναι για σένα λέξη.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ Λυχναρακι μου κρατω και τις θαλασσες και τις αγκαλιες !!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands Greecelands ναι βρε Μαρακι δικιο εχεις !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ μου ετσι ειναι !! κι εγω σου ευχομαι καλο πασχα με υγεια φιλε μου παντα !!!

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Πολλές ευχές για ένα όμορφο Πάσχα… Καλή Ανάσταση και χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑ μου καλη ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε ολους μας !!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…