ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

ΟΡΓΗ !



Τα όνειρα μου κάνουν απεργία
Δεν την αντέχω πια του χρόνου τη ρωγμή
Και αν με περιμένεις στη γωνία
Πάω ταξίδι σε άγονη γραμμή 

Τα φώτα μου τρυπάνε τα σκοτάδια
Με αδιάβροχες αγάπες και φιλιά
Τα λάτρεψα τα ψεύτικα σου χάδια
Μα τώρα έχω άλλη αγκαλιά …

Δεν έμαθα σωστά τα παραμύθια
Μεγάλωσα μα έμεινα παιδί
Και αν θες να μάθεις  τώρα την αλήθεια
Πάντα μου βάδιζα σε μια στραβή γραμμή …

Ποτέ μου δεν αγάπησα το λύκο
Το ξέρω αυτό το έργο από παλιά
Στο βάθος πάντα έχει κι ένα κήπο
Και τον πνιγμένο να βουτάει απ τα μαλλιά 

Δεν μου άρεσαν τα πάρκα και οι πλατείες
Χωρίς ταυτότητα να είμαι στο σωρό
Σαν άγνωστος στρατιώτης σε πορείες
Να σέρνω πάντα πρώτος το χορό 

12 σχόλια:

~reflection~ είπε...

ΔΆν απαιργήσουν τα Ονειρα χαθηκε η ΖΩΗ...

Τα Ονειρα είναι οι Στρατιώτες της Πρωτης Γραμμής που οπλίζουν το χέρι για διεκδίκηση του Δικαιώματος ΑΞΙΟΠΡΕΠΟΥΣ Ζωής....


Καιρός να γίνουμε Εμείς Λύκοι
με Όνειρα και Οράματα συνειδητοποιημένα...
με Πορείες Μάχες πάντα ένα Βήμα Μπροστά....

Ο σκύλος μας μυρίζει...
αν σκύψουμε θα λάβει το μήνυμα του Φόβου μας και θα μας Ορμήξει....

Απέναντι στον σκύλο οφείλουμε να του ΑΠΟΔΕΘΞΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ είναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ σ'αυτο το σπίτι.....

κι ΕΔΩ το Αφετνικό Οφείλει να είναι ο Ελληνικός Λαός.......

maria gouma είπε...

απο τα καλυτερα σου!!ετσι οπως η αγαπη μπορει να μας εμπνευσει και η οργη !

Eυαγγελία είπε...

Μαγεια ειναι να μετατρεπεται η οργη σε εμπνευση ομορφων ποιηματων

Πολυ ωραιο οι στιχοι σου.

Σε καλησπεριζω.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

~reflection~ Αγαπημενοι μου αλλα μου ελεγαν στα παραμυθια μα τελικα ηταν ολα παραμυθια ....παντως οφειλω να πω επιασες το νοημα στο στιχακι ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

maria η οργη καμια φορα ανεβαζει την πιεση και η πιεση τη σκεψη ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αοράτη και οσο πιο πολυ αγαπας τοσο θυμωνεις καλησπερα !!!

Ανώνυμος είπε...

ΟΡΓΗ ΓΙΝΕΤΕ ΓΟΝΙΜΟ ΕΔΑΦΟς ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΤΙς ΣΑΠΙΕς ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙς
ΠΟΥ ΦΘΕΙΡΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑς. αΣ ΤΗΝ ΑΦΛΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΑς ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΖΗΝΑ

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΖΗΝΑ ετσι λοιπον και την αλλη Κυριακη με οργη να παμε !!!

kariatida62 είπε...

Πολύ ωραίο! Οταν θυμώνεις...γίνεσαι περισσότερο δημιουργικός με τους στίχους! ;)

Magia da Inês είπε...

º°❤
°º✿ Olá, amigo!
Que saudade!!!!

BOA SEMANA!

¸.•°`
°º✿ Beijinhos.
º° ✿ ✿ Brasil

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Καρυ μου ετσι με θυμο !!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Magia da Inês Minha semana favorito boa!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…