ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 13 Απριλίου 2014

ΕΛΠΙΔΑ !


Ξεθύμανε  η αγάπη  σου  από τις αντεκδικήσεις
Κι έρωτας που πίστεψες θα δέσει στο λιμάνι
Σε πρόδωσε απότομα με σκάρτες αναρτήσεις
Έχασες τα δολώματα  στο άδειο παραγάδι  …


 Πίστεψες  πως θα ξαναρθούν αλκυονίδες μέρες
Τίποτα μες το  τίποτα στερέψαν οι ελπίδες
Κι αρραβώνας χάλασε σκουριάσανε οι βέρες
Ήχοι που δεν ακούστηκαν μέσα απ τις ωτασπίδες  …

Τα οράματα σου σέρνονται βουβά και απελπισμένα
Και αν σε χάσω ξαφνικά τίποτα δεν προσμένω
Κορμιά εξιλαστήρια χλωμά ξεθωριασμένα
Δώσε σημάδι ύπαρξης να ζω και να ανασαίνω  …

Θέλω ξανά ένα άγγιγμα απρόσμενο λαθραίο
Σαν αστεράκι στο βοριά που ψάχνει να βρει ταίρι
Δώσε μου ακόμα ένα φιλί που να μην ειν μοιραίο
Έλα σαν κύμα την αυγή  και κράτα μου το χέρι  …



9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΙΓΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ!!!!!!!ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΜΑΓΕ!ΕΙΠΑ Κ ΓΩ ΣΤΕΡΕΨΑΝ ΟΙ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ;ΛΕΙΠΟΥΝ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ!ΠΑΡΑ-ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

υπεροχο!
Καλη Μεγαλη Εβδομαδα να εχουμε!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Παντα μαγικος ο λογος σου φίλε μου!!
Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆

Ανώνυμος είπε...

Κρατα την ελπίδα
πάντα πεθαίνει τελευταία
ηρθα λαθραία, το είδα
από αλλο δρόμο
χαιρετισμό να αφήσω
αφού η σελίδα σου
έγινε πια μοιραία

Ζήνα Μαρνέζη

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΤΟ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑ !

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ΤΣΙΓΚΟΥΝΑΚΟ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΟ ΜΟΤΟΣΑΚΟ ΣΟΥ !

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Ζήνα Μαρνέζη ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ !

Magia da Inês είπε...

✿⊱°•


F░E░L░I░Z

P░Á░S░C░O░A !!!
¸.•°✿✿º°。

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…