ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Η ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ !


Βγήκε η πούλια απόψε στη ματιά σου
Μες την ξαγρύπνια μου  για να απολογηθεί
Σκορπίζει γιασεμί απόψε η αγκαλιά  σου
Φέρε τον έρωτα εδώ να κοιμηθεί  

Ήρθες ξανά σαν οπτασία  την αυγή
Μες την ξαγρύπνια μου να κλείσεις την πληγή
Μικρό σπουργίτη που ψάχνει άσυλο σε μια αγκαλιά
Ουράνιο τόξο  σου καρφώνω στα μαλλιά  

Ένα σκαρί που το δέρνει η τρικυμία
Ένα λιμάνι που ζητά για να σωθεί
Δίωξε μακριά μου αυτή μου την ανία
Φέρε τον έρωτα σιμά να απολογηθεί  …

Σε νοιώθω  να έρχεσαι με αλήτικα φεγγάρια
Που απόψε αρμενίζουν ορφανά
Αγάπη να μου φέρνεις σαν βεντάλια
Να με σκεπάζεις όλη νύχτα  με φιλιά …





2 σχόλια:

Μαρία Χανιώτου είπε...

Αλήτικα φεγγάρια.... ξεχωριστό.....

Unknown είπε...

Από τα πιο ωραία Κυριακάτικα και μαγικά λόγια !!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…