ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ !



Πόνος και θλίψη η μοναξιά που πάντα αφήνει μελανιά
Ο πόθος ψάχνει όαση και το κορμί απόδραση
Πλαγιάζοντας με αυθαίρετες  λαχτάρα και αμαρτία
Τους πόθους μου φυλάκισα τα κύτταρα θωράκισα …

Να μη τ’ αγγίζει ο πυρετός η έξαψη η ζάλη
Να τα ελέγχει ο εγκέφαλος το δόγμα και η πλάνη
Απρόσιτα τα θέλγητρα τα θέλω μου στα έλκηθρα
Και η καρδία μου που χτυπά δεν ξέρει τι να κάνει  …

Ορφανεμένα κύματα βουβά παραληρήματα
Με χρώματα και αρώματα  θα σε ζητήσω πάλι
Μα η σκέψη τρέχει πάλι εκεί με πιάνει τώρα ταραχή
Πέρα από το μπλε του ορίζοντα δεν ξέρω τι θα βγάλει  …



4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΣΣΣ ΜΑΓΕ, ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ, ΧΟΧΟΧΟ.

Χαρά Σαμπανίδου είπε...

Οι σκέψεις γεννάνε εικόνες και τα συναισθήματα λέξεις... Νικήτα σ ευχαριστούμε.. πολύ ωραία κι αυτή η Κυριακάτικη έμπνευση σου!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΕΜΕΙΝΑ ΑΦΩΝΗ...ΑΡΙΑ

Κική Κωνσταντίνου είπε...

πολυ καλο!καλη εβδομαδα να εχεις!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…