ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

ΓΙΝΕ !


Γίνε το φως του Ήλιου όταν χαράζει
Αστέρι στα μαλλιά που σου ταιριάζει
Με αγάπη σε κρατώ στα δάχτυλα μου
Είσαι η πνοή που έγινε δικιά μου  …

Θέλω να έρθω πάνω στα χείλη σου να κλάψω
Τραγούδι εγώ για σενανε θα γράψω
Να απογειωθώ στην αγκαλιά σου σαν αστέρι
Να σου κρατώ σφιχτά το άγιο σου χέρι …

Με ένα γλυκό φιλί θα μπω στα κύτταρα σου
Και στα μαλλιά κοράλλια θα σου ράψω
Είσαι η ζωή που όργωσε τα συνορά μου
Πνοή ανάσα που έγινε δικιά μου  …


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΧΟΧΟΧΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΕ!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΙΧΑ ΚΙ ΕΔΩ ΜΠΛΟΓΚ ΑΛΛΑ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΤΑΝ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΕΤΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Παντα πρωτος φιλε μου!!!
¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια εστι και φετος περναω απο το σπιτικο σου να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…