ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

ΠΡΟΔΟΣΙΑ !



Σου έδωσα ακόμα μια ευκαιρία
Μα εσύ μου δίνεις μια νέα προθεσμία
Κι εγώ που θέλω να φέρω τον έρωτα κοντά
Και σαν τον κλέφτη να διώξω πια τη μοναξιά  …

Απόψε πάλι θα ξημερώσουμε παρέα
Μην αγκαλιάζεις τη δική σου νοσταλγία
Διώξε τις αναμνήσεις μέσα από το μυαλό
Βγάλε τις τύψεις για το δικό σου το καλό  …

Σε ψάχνω μες των δρόμων  τα στενά
Στα καταφύγια τα ερωτικά μα πουθενά
Ένα χορό μαζί σου να χορέψω
Και ότι ζητάς απόψε να λατρέψω …

Απόψε γύρισε τη νέα σου σελίδα
Άναψε φωτιά με νέα ελπίδα
Μη με φοβίζεις και μην βάζεις τιμωρία
Αυτή η αγάπη μας θα γράψει ιστορία …

Μου τρεμοσβήνει η φωνή  που όλο χάνω
Θέλω τον πόνο σου εγώ  για να τον σου  γιάνω
Δεν την γουστάρω αυτή την άδικη ξεφτίλα
Που μας τσακίζει της καρδιάς  όλα τα φύλλα …

Κοιτώ τα μάτια σου που έχουνε φωτιά
Μα δεν μιλάς  και αγκαλιάζω μια σκιά
Ξέρω τον πόνο σου κι έχω τις λύσεις  
Μείνε εδώ κοντά και μη μ αφήσεις  …


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

10' ΜΑΓΕ!!!!!!!!!!! ΧΟΧΧΟ

Ανώνυμος είπε...

Ω ρόδο,πονεμένε ανθέ
αόρατε έλικα που πετάς την νύχτα
στην ερημιά της καταιγίδας
μες στο κρεβάτι της πορφυρής χαράς σου
η σκοτεινή του μυστική αγάπη
θα καταστρέψει τη ζωή σου.....
ΠΕΛΑΓΙΑ...!

Νεφελη Ρηγα είπε...

Αγάπη η δύναμη του Νου της ψυχής, και του κορμιού μας οδηγός. Το είναι μας αυτή το κουμαντάρει, μια δευτερη ευκαιρία λοιπόν την δικαιούται..
Αγαπη, Παιξε τον ρολο σου, ομόρφυνε την ζωή μας ταξίδευε μας οπου λαχταράμε ..ξέρεις.
Η Αγαπη ολα τα ξερει , τα μπορει, τα καταφέρνει.
Και την θυσία? αυτη την γνωρίζει?
Νεφέλη.!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…