ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

ΑΓΓΕΛΟΣ !



Κάποιες αφίσες  σε προβάλουνε στο δρόμο
Ίσως να θέλουν να θαυμάσουν την καρδιά
Είσαι ένας  άγγελος που έχω εγώ μαζί μου
Και σε έχω κλείσει στη δική μου αγκαλιά  
  
Στα χείλη βλέπω πάλι το χαμόγελο σου
Δεν είναι πια χαμένο και σβηστό
Νομίζω βρήκες τον καλό τον εαυτό σου
Καίει το κορμί σου σαν να έχεις πυρετό  

Ο μύθος προσκυνάει στο πέρασμα σου
Κι εγώ που σ αγαπώ τόσο τρελά
Θέλω συνέχεια να μυρίζω τα άρωμα σου
Σπάσε το μύθο σου και κράτα με  αγκαλιά …

Κοιτούν οι άλλοι και ζητάνε εξηγήσεις
Μα τι να πεις στην ευτυχία τελικά
Η αγάπη πάντα το όνειρο τρυπάει
Κι απογειώνεσαι  ευθύς με μια ματιά  

Ξέρω είσαι έτοιμη το μύθο να ξεσκίσεις
Μη σε μπλοκάρει κάθε ενός η πονηριά
Κι ούτε να δίνεις κάθε τόσο εξηγήσεις
Γράψε στον τοίχο σου με κόκκινη μπογιά  

Κοίτα εκεί που το όνειρο σε πάει
Και σημαδεύει της αγάπης  τη στιγμή
Χόρεψε μπλουζ μαζί μου εδώ και τώρα
Ξεχνά το χθες φύγε από την άγονη γραμμή  …


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΧΟΧΟΧΟ 8!!!!!!!!!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…