ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

ΜΗΝΥΜΑ !


Παρήγγειλα στον έρωτα να κάνει μια βόλτα
Να μπει ξανά μες την καρδιά μα έμεινε στην πόρτα
Να ακούσει πάλι τις καρδιές ξανά να φτερουγίζουν
μα πάλι αυτοί οι ένοικοι  αλλήλους δεν γνωρίζουν …

Ποτέ  δεν  το κατάλαβα τι φταίει και δεν τα βρίσκουν
Και οι δυο καρδιές μας μοναχές αδιάφορα σφυρίζουν
Ποτέ μου δεν κατάλαβα αυτές τις διαφορές
Δεν μου αρέσουν τα κοινά και οι άλλες διαγραφές  …

Σου μήνυσα  πολλές φορές ταξίδι να ετοιμάσεις
Γιατί αυτόν τον έρωτα μπορεί και να τον χάσεις
Να στήσουμε άγριο χορό και η αγάπη μας να στρώσει
Να κάνουμε το πάθος μας  με αγάπη να φουντώσει  …





2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΧΟΧΟΧΟ 9!!!!!!!!!!!!

Νεφελη Ρηγα είπε...

ΩΡΑΙΟ ΩΡΑΙΟ. !!!
Εστω και μετα απο ξύπνημα και κατα παραγγελία..Εγω δεν θα μπορούσα με τίποτα Μπράβο !!
Νεφέλη

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…