ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

ΜΙΣΗ ΖΩΗ !



Θέλω να τρέξω να γλιστρήσω να το σκάσω
Δεν θέλω πια μες τη ρουτίνα να γυρνάω
Θέλω να φύγω μα δεν ξέρω που να πάω
Μα έχω εσένα δίπλα μου και  σ αγαπάω  …

Από υποσχέσεις   και θυσίες δεν μασάω
Καμιά φορά και τη σκιά μου προσπερνάω
Δεν έχω μάθει μαργαρίτες να μαδάω
Και είμαι εδώ κοντά και σ αγαπάω  ….

Σαν το νερό που το έχω ανάγκη όταν διψάω
Και παίρνω φόρα  και μεθάω και τα σπάω
Μα ούτε τους άλλους δεν μπορώ να προσκυνάω
Δεν θέλω χάρες σε κανέναν δεν χρωστάω  …

Και ανοίγεις χέρια  αγκαλιάς κι εγώ χωράω
Και απ την αγάπη μου για σένα τραγουδάω
Σαν το χαζό  παιδί κρυφά χαζο γελάω
Μα ίσως μέσα μου πικρά εγώ  πονάω  …

Στα παραμύθια της γιαγιάς ξαναγυρνάω
Και μες στην τρέλα μου εγώ παραμιλάω
Είναι σκληρός ο Γολγοθάς  κι εγώ πονάω
Όμως να ξέρεις σαν τρελός σε αγαπάω  …


2 σχόλια:

Νεφελη Ρηγα είπε...

Σε καθε στίχο λες το πόσο αγαπάς.!!! Ομορφα λόγια αγαπημένα.!
Πολυ ωραίο.!!!!!!!
Καλημέρα σου.
Νεφελη.

Ανώνυμος είπε...

ΛΙΓΟ ΤΟΥΡΛΟΥ-ΤΟΥΡΛΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΓΕ, ΑΛΛΑ ΟΚ, ΕΝΑ ΕΝΝΙΑΡΑΚΙ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ!!!!!!!!!!!!! ΧΟΧΟΧΟ

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…