ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ !


Αυτή τη νύχτα το ρίσκο  μου είναι μεγάλο
Σε συμπληγάδες κι εγώ να ψάχνω  ακρόαση
Στα λάθη ευάλωτος να ψάχνω ένα άλλοθι
Και  μες την κόλαση να βρω εσένα όαση  …

Σαν μια φιγούρα θολή αμαρτωλή
Και έναν  άθλιο που ζητάει τιμωρό
Χλωμή σκιά επάνω σε γυαλί
Έλα γυμνή ξανά άλλο δεν το μπορώ  …

Παίζω τα ρέστα μου τα παίρνω η τα χάνω
Απόψε τα όνειρα θα κάνουν αλητεία
Δεν το μπορώ το μόνος τι να κάνω
Η ελπίδα δίνει ραντεβού στην ουτοπία  …

Οι σκέψεις σαν φρικιά στιγματισμένα
Κι εμείς να νοιώθουμε αισχρά ερωτευμένοι
Όμηροι σ όνειρα που πήγανε χαμένα
Κι απ τη ζωή αιρετικοί  στιγματισμένοι  …


1 σχόλιο:

Chryssa Tsantsaraki είπε...

Γεια σας! Αν θέλατε θα το εκτιμούσα πολύ να μπείτε στο blog μου και να μου πείτε πως σας φαίνεται. Ορίστε: http://booksfrien.blogspot.gr/

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…