ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΘΟΣ !



Πάνω  στα λάθη που έχω κάνει στη ζωή μου
Και μες του πλήθους τις ζητωκραυγές
Στη σκέψη που χορεύει η πνοή μου
Και στις μικρές ασήμαντες χαρές ...

Εκεί πιο κάτω απ το λαιμό σου
Εκεί που κρύβεις χίλια μυστικά
Θέλω απαλά απαλά να σε φιλήσω
Να σε κουρσέψω όπως παλιά πειρατικά  …

Ένα σημάδι όμως θέλω να μου κάνεις
Τις νύχτες που με σφίγγει η μοναξιά
Μια μελωδία που ακούγεται από το πιάνο
Και ακουμπά τα χείλη σου  γλυκά …

Κι εκεί πιο κάτω απ το λαιμό σου
Στο σημαδάκι σου που κρύβει μυστικά
Στιχάκι να σου γράψω αγαπημένη
με λόγια τρυφερά στα γαλλικά  …

Σ αναζητώ με ψεύτικες  αμαρτωλές αιτίες 
Σενάρια αφορισμένων θεατών
Μέσα σε άγνωστες μα όμορφες πλατείες 
Στα αγκυροβόλια αγνώστων  ποιητών …

1 σχόλιο:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα αγαπητέ Μάγε.
Αλλο ένα υπεροχο, ερωτικό ποίημα
Ευχαριστούμε πολυ

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…