ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 15 Μαΐου 2016

ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΑΝ ΗΛΙΟΣ !



Ένα χαμόγελο σαν του μικρού παιδιού
Και μια γλυκιά βραχνάδα στη φωνή σου
Μενεξεδένιο βλέμμα σαν του δειλινού
Ένα τραγούδι τώρα η αποσκευή σου  …

Το βήμα σου αργό ποιητικό  και σταθερό 
Μα το χαμόγελο σου είναι που σκοτώνει
Σαν ήλιος λάμπει και με σέρνει στο χορό
Όταν τα  βράδια που νιώθεις πάλι μόνη  …

Δεν θέλω ο αέρας να σε πάει μακριά
Θέλω να βλέπω πάντα το χαμόγελο σου
Έχεις αυτό το κάτι που είναι θεϊκό
Και το φοράς κάθε στιγμή στο πρόσωπο σου  …

Όταν η φλέβα σου διψά για ροκ εντ Ρολ
Και τα  τραγούδια που σου γράφω σε θυμίζουν
Καυτά τα χείλη σου με γεύση από αλκοόλ
Στο παρελθόν πάλι οι σκέψεις μου γυρίζουν  …






2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αναμνήσεις θα μείνουν οι ωραίες στιγμές...
Δείξε σημάδι ότι νοιάζεσαι για μένα....
ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ ΑΡΩΜΑ!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ένα υπέροχο έργο απο εσένα μάγε μου
συνέχισε να μας μαγεύεις

καλη εβδομαδα

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…