ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Μ ένα φιλί του χωρισμού
Εικόνα μες τα μάτια
Σαν οπτασία πέρασες
Και έγινα κομμάτια….

Με κοίταξες με μια ματιά
Αφ υψηλού Κυρία
Κ ήμουν εγώ ο φουκαράς
Σ αυτή την ιστορία….


Ήμουν για σένα τίποτα
Ενώ εσύ τα πάντα
Έλεγες λόγια ανείπωτα
Σου έγραφα μαντινάδα…


Θυμασαι τότε που έγραφα
Στον τοίχο της καρδιάς σου
Μου έλεγες «θα σ αγαπώ
δεν φεύγω από κοντά σου»


θυμήσου εκείνη τη βραδιά
κοιτώντας το φεγγάρι
«θα σ αγαπώ» μου φώναξες
με νάζι και καμάρι….


Τώρα που πήγαν όλα αυτά?
Τι γίνανε τα λόγια?
Με μιας εξαφανίστηκαν
Ξεκούρδιστα ρολόγια…


Απ όλα αυτά μου έμεινε
Εκείνο το φιλί σου
Ήταν το πρώτο το φιλί
Ανάσα απ την πνοή σου…


Πάρτο λοιπόν πίσω κι αυτό
Δεν θέλω να θυμάμαι
Και ήρεμος τα βράδια μου
Μόνος να τα κοιμάμαι…


Σου έκανα μετάγγιση
Τους χτύπους της καρδιάς μου
τουλάχιστον να τους ακούς
σαν είσαι μακρια μου…



20 σχόλια:

~reflection~ είπε...

- Παραιτείσαι?... παραδίνεσαι?... ψελλισε η νεράιδα...

- Ναι... κουραστηκα τα παιχνίδια της καρδιας, απαντησε ο Μαγος...

Το δασος γελασε...
Η θαλασσα έγλυψε με το κύμα τις πληγες της...
Ο ουρανός άφησε λίγο ήλιο να γαργαλάει τα βλεμματα και τις σκεψεις της ανακωχης...
γιατί περί ανακωχης προκειται!....

Νέο Φίλτρο...
Νεος πόλεμος...

Μάγε, δεν με πείθεις με την υποκριτική σου αποχωρηση...

Το φιλί επιστροφής, δεν έφτασε στον προορισμό του!...
Η καρδια ακομη χτυπα στον αρχικό ρυθμό της...
Το κορμί έμεινε όσο ζεστό το θυμαται το πρωτο άγγιγμα..

Δεν παραπλανησες επαρκως τις Μοιρες...

Μαγε, κρυβεσαι στο χαρακωμα, αλλα η διαβρωτική ουσία της Γυναικείας Εμμονής θα σε βρει ξανα...

κλεψε χρονο...
οι στιγμες ήδη μετρανε αναποδα!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη ΚΑΚΙΑ ουτε κουραστηκα και ουτε κανω πισω ο μαγος ειναι εδω και πολεμαει καθε τι καο...τα φιλια μου μαγικα δεν ηρθα για να φυγω...

kariatida62 είπε...

Tι του έκανες βρε Μάγε του κοριτσιού και έγινε άσπλαχνο και αδιάφορο στις μαγικές βραδιές που του χάρισες???

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

kariatida62 ο καθε ανθρωπος ειναι υπευθηνος για τις παραξεις του.. εγω παντως του εκανα μεταγγιση τους χτυπους της καρδιας μου...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μάγε πως είναι δυνατόν με τέτοια τραγούδια μέσα στο μαγικό μυαλό σου να υπάρχει κάποια που να σου δίνει ¨Φιλί του χωρισμού";
Πως;

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ αγνωστο το υαλο της γυναικας ακομα κι ο θεος εκανε πισω για να σου θυμισω το γνωστο ανεκδοτο..δεν βλεπεις εκει στην αγνωστη διασταση τι κανει η ρανια στο δημητρη?

tania είπε...

ΜΑΓΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕ ΤΑ ...ΜΑΓΙΚΑ ΣΟΥ !! Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΕ ...ΕΡΩΤΑ ΠΕΡΝΑΕΙ !! ΦΙΛΙΑ!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Aχ αυτος ο ερωτας!
Δεν μπορεις να κανεις μαγικα να περάσει μαγε μου, ή δεν θέλεις να περάσει;

Dreameraki είπε...

Κοίτα να δεις που όλοι έχουμε να θυμόμαστε ένα σ αγαπώ που έφυγε και δεν ξαναγύρισε!!Μεγαλώνοντας μαθαίνεις να αξιολογείς διαφορετικά και να πονάς πιο επιλεκτικά!
Φιλιά πολλά και καληνύχτες!

Prisoned Soul είπε...

Πολλές φορές θα ακούσεις λόγια ασύμαντα, ανύπαρκτα μέσα στην καρδία...
Μην το βάζεις κάτω καλέ μου.
Στείλε πίσω τα πάντα για να μπορέσεις να προχωρήσεις...
Αν δεν μπορεί να θυμηθεί όλα εκείνα που απλόχερα της χάρισες τότε την είχες υπερεκτιμήσει.
Καλό σου σαββατοκύριακο!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπητη ΤΑΝΙΑ ο ερωτας ο πραγματικος δεν περναει με τιποτα σου μενει μεσα στην καρδια σαν ενα γλυκο κατακαθι...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη ΡΙΚΗ εισαι κοντα στο στοχο το ειδα και στα σχολια που κανεις γενικα ο ερωτας μες στην καρδια παντα ειναι ενα αγκαθι σαν του πικρου μας του καφε το μαυρο κατακαθι... τα ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

you may say i'm a dreamer οταν μεγαλωσω πιστευω να το ξεπερασω προς το παρων ειμαι στα 470 χρονια μαγικης ζωης εχω δρομο μπροστα μου ...τα φιλια μου μαγικα πιστευω να καταλαβες το γριφο με τη λαμια..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Sweet truth! και ξαφνικα μου ηρθε μια ιδεα ενα φλας σαν βορειο σελας ελαμψε στην ακρη του μυαλου μου ναι να τα στειλω ολα πισω ... να αλλαξω το χρονο ναι μπορω τι μαγος ειμαι? σ ευχαριστω...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Tι εννοεις κοντα στο στοχο μαγε μου; Δε το επιασα αυτο χα χα

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΚΑΛΗ ΡΙΚΗ εγραψες το σωστο( ή δεν θέλεις να περάσει;) αυτος δεν ειναι ο στοχος ; σαν τον πονοδοντο μας ποναει αλλα δεν θελουμε να χασουμε και το δοντι ακραιο ε;

tania είπε...

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΩΡΗΣΑ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ Ν 'ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΩ!! ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ!! ΟΠΟΤΕ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΤΥΧΗΣ ΟΜΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ !! ΜΠΡΑΒΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΑΡΑΓΕ Η ΚΟΠΕΛΛΑ ΜΑΣ!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπητη ΤΑΝΙΑ οχι δεν το ξερει δεν θα το μαθει ποτε και ξερεις γιατι? ειπαμε το μυαλο τησ γυναικας αγνωστο μου πηρε αιωνεσ και τιποτα δεν εμαθα το μονο που καταλαβα ειναι ειναι οτι οι γυναικες προτειμουν τουσ κακους αυτους που δεν υπολογιζουν ουτε αγαπη ουτε αισθηματα...ναι ναι στο λεω σιγουρα..

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Σ ευχαριοστω πολυ Νικητα για την προθεση σου να μιλησεις για το βιβλιο μου
Αν σου ηταν ευκολο ομως θα μπορουσες να μου εστελνες την εκπομπη σε ενα σι ντι για να την εχω στο αρχειο μου;

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλη ιδεα αγαπητη ΡΙΚΗ και θα το κανω..... υποσχεση..

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…