ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Γυναίκα πλάσμα όμορφο
Γυναίκα πλάσμα θειο
Τη μια μου φέρνεις ζεστασιά
Την άλλη πάλι κρύο …


Ας ήξερα τι σκέφτεσαι
Τι έχεις στο μυαλό σου
Τι είναι θεός για σενανε
Και τι ο διάβολο σου ?


Τι ναναι τούτο άραγε
Που έχεις για θεό σου
Μα το κρατάς για σένα νε
Είναι τι μυστικό σου…

Τη μια είσαι άγγελος
Πλασμένη για ευλογία
Μα αλλάζεις πάλι ξαφνικά
Χωρίς δικαιολογία …


Πότε λουλούδι γίνεσαι
Μεθάς με τ άρωμα σου
Μα δείχνεις τ αγκάθια σου
Σε ότι βρεθεί μπροστά σου …

Σαν τι σουπιά που αμολά
Μελάνι για να φύγει
Και προσπαθεί απ τη μοίρα της
Μάταια να ξεφύγει …

28 σχόλια:

KANTHAR0S είπε...

Σωστός.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

KANTHAR0S μαλλον θα εχουμε το ιδιο προβλημα!

Βάσσια είπε...

Ανά τους αιώνες όλοι το ίδιο αναρωτιούνται....

Θα έλεγα ότι αυτή την μη αντίληψη του άνδρα προς τη γυναίκα και το αντίστροφο, να την αφήσουμε να υπάρχει.

Είναι η γοητεία των δύο φύλων.

Καλημέρα
:-)

Ανώνυμος είπε...

ΓΥΝΑΙΚΑ μέγα μυστήριο...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Βάσσια καλη μου φιλη το μεγα ρο μυστηριο της ζωης? τα αντιθετα παντα ελκονται ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Lilium υπεροχο λουλουδι καποτε εμφανιστικε ο θεος σ εναν πολυ καλο ανθρωπο και τον ρωτησε τι θελεις να σου κανω για να ανταμειψω αυτη σου την καλωσυνη? ο καλος ανθρωπος αφου σκεφτηκε του ειπε θελω εναν δρομο απο εδω εως την Αμερικη γιατι θελω να δω τους δικους μου ο θεος τοτε του απαντησε αυτο δεν μορει να γινει ειναι πολυ δυσκολο και θα διαταραξει τη φυση, τοτε ο καλος ανθρωπος τον ρωτησε να του πει τι κρυβει το μυαλο μιας γυναικας? ο θεος σκεφτηκε και απαντησε με ποσες λωριδες τον θελεις τον δρομο για την Αμερικη?

KANTHAR0S είπε...

Άστα να πάνε. Είναι φοβερό να αγαπάς και να πονάς.

~reflection~ είπε...

Η Αιώνια Γυναίκα
στο θυελλώδες πέρασμά της
έριξε το μελανοδοχείο
μουτζουρωθηκε το κύμα
ζητά τα ρέστα η Θάλασσα....
η Καρδιά...
η Ρίμα.....

μα όσο κι αν προσπαθεί
να υποταχθεί στους Κανόνες Προγραμματισμού
πάντα μία Θύελλα θρεφει μέσα της,
μία Φουρτούνα,
μία Απρόβλεπτη κι Αιφνίδια Ανατροπή....

γι'αυτο λεγεται Γυναίκα....
γι'αυτο φτιάχτηκε η Γυναίκα, Μάγε...
για να μαγεύει τους Μάγους!...

φιλι.....

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΜΑΓΕ!ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΥΧΕΣ...ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!

Ανώνυμος είπε...

χχιχιχ
Ε, εντάξει δεν είναι και τόσο μυστηριώδης η γυναικεία φύση.

Θέλουμε απλά πράγματα, αγάπη, ασφάλεια και σεβασμό. Αυτά.
Η ανδρική συμπεριφορά όμως, όταν μας απογοητεύει για τον οποιοδήποτε λόγο μας κάνει επιθετικές.
Η γκρίνια είναι απαραίτητη γιατί πρέπει να εξωτερικεύσουμε το πρόβλημά μας ελπίζοντας να το διορθώσετε....
Ρωτήστε μας και θα σας πούμε. Άλλωστε μιλάμε περισσότερο από όσο πρέπει. ;)

Σε άλλες περιπτώσεις είμαστε υπερβολικές γιατί τα θέλουμε όλα τέλεια και σε άλλες απλά είμαστε στις μέρες μας. :))

Despina είπε...

κάθε γυναίκα
θέλει τον μάγο της
και ο μάγος είναι
ο έρωτας!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

KANTHAR0S και οπως λεεει η μαγισσα Γουικα πρεπει να πονας για να μαθεις να αγαπας!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου αρχιζω και σε φοβαμαι ναι τωρα εγω νοιωθω μαγεμενος...ναι μουτζουρωθηκε το κυμα...εγινε κατι σαν εβενος...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

lourdi υπεροχη φατσουλα καλες γιορτες να εχει με αγαπη και πολλα κοκαλα ... χα χα χα

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

AnD και αν τα εχεται ολα αυτα που ζητατε και θελετε και αλλα ? αν αυτα δεν σας φτανουν και παντα ψαχνετε κατι διαφορετικο ετσι για την αλαγη τοτε τι ?τι εναι αυτο τελικα που σας κανει να ειστε συνεχως στην τσιτα ?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Despina μου μα και οταν τον βρει δεν το εκτιμα ψαχνει αλλο μαγο και ξανα και ξανα και αυτο γινετε συνεχεια γιατι?

AnD είπε...

Αν τα έχουμε αυτά έχουμε βρει τον άνθρωπό μας. Είμαστε στην τσίτα γιατί καλούμαστε να παίξουμε πολλούς ρόλους (και μην ξεχνάμε κανά δυο πρέπει να τους παίξουμε καλά για να σας κρατήσουμε).
Δεν ψάχνουμε να βρούμε τα ψεγάδια σας, θέλουμε τη στήριξη και την κατανόησή σας.
Να μας δείχνετε την αγάπη σας θέλουμε για να ξέρουμε οτι βαδίζουμε σωστά.

Πάρτε μας κανένα λουλουδάκι που και που σε ανύποπτο χρόνο και θα δείτε οτι όλες οι σκιές θα φύγουν.

Φιλιά και μια τουλίπα για 'σένα Μάγε!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

AnD καλη μου και ολοκληρο ανθοπωλειο αξιζει ενας ανθρωπος που ειναι σωστος μαζι σου ..τα φιλια μου σ ευχαριστω για την τουλιπα ...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Τσιγκουνακο με τα πλουσια αισθηματα να περασεις καλα οτι κι ανα κανεις ....

Alma Libre είπε...

Πραγματικά .. ξέρεις νά Υμνείς τήν Γυναίκα . Μπράβο σου !!
Τά σέβη μου .Καί σέ ευχαριστώ πολύ γιά τό σχόλιο.
Τήν Καλημέρα μου .

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ:)

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Alma Libre η γυναικα γενικα ειναι ενας υμνος!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Τσιγκουνακο μου δεν κανει τιποτα χαρα μου να σε βλεπω εδω να περνας με το μοτοσακο σου ....

Wicca είπε...

Ματαια. Η τελευταία λέξη σε ένα ποίημα που μιλά για τη γυναίκα. Μου μοιάζει αταίριαστο.

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

ακριβώς αυτή είναι και η γοητεία της: το μυστήριό της...
ως κινητήρια έλξη και δύναμη για να ανακαλύψεις ή όχι τους πολυσχιδείς κόσμους της...

και ένα λουλούδι για μένα παρακαλώ!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Γουΐκα μαγισσα τιποτα δεν ειναι ματαιο αγωνα ειναι επιβιωσης ειναι ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ κρατω το λουλουδι και μυριζω το υπεροχο αρωμα του ...

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…