ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Θέλω απόψε μακρια
Να πάω για να ζήσω
Ίσως εκεί αγάπη μου
Μπορεί να σε μισήσω...


Θέλω απόψε να χαθώ
Κανείς να μη με βλέπει
Κουράστηκα μες τη ζωή
Να κάνω ότι πρέπει...


Θέλω απόψε να καώ
Στις φλόγες του καιάδα
Έφυγες και μου άφησες
Μια καρδιά άδεια…


Να πάψουνε τα μάτια μου
Να είναι βουρκωμένα
Φιλί ζωής στα χείλη μου
Που είναι πικραμένα…


Βρίσκομαι σε απόγνωση
Δεν έχω πια εσένα
Σταμάτησε το είναι μου
Σαν έφυγες στα ξένα…


Γύρισε πάλι γρήγορα
Έλα ξανά κοντά μου
Δώσε παλμό στο είναι μου
Και χτύπο στην καρδιά μου...



22 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Θέλω απόψε μακρια
Να πάω για να ζήσω
Ίσως εκεί αγάπη μου
Μπορεί να σε μισήσω...

ΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΣ
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΘΑ ΓΥΡΝΑΣ
ΚΑΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΜΙΣΗΣΕΙΣ
ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΗ ΖΗΤΗΣΕΙΣ.

ΕΙΔΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΙΧΑΚΙ:) ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ.
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΤΣΙΚΟΥΝΑΚΟ μου ολοι μας εχουμε εναν ποιητη μεσα μας το ερεθισμα περιμενουμε να τον βγαλουμε...καλο απογευμα φιλε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ.

~reflection~ είπε...

Όπου κι αν πάει η Αγαπη, Μάγε μου, η Σκιά της πολύχρωμη απλώνεται στο κορμι που ενεργοποιεί τη Σκέψη και τη Συνείδησή της....

Μην υποτιμάς τη Δύναμη της Νοερής Παρουσίας....

Αυτοσυγκέντρωση κι όσο μεγαλος κι αν είαι ο δρόμος που την πήρε,
θα σε κρατά από το χέρι....
θα σου μιλά τις Νύχτες για τα Όνειρα του Αύριο,
θα σε παίρνει αγκαλιά, όταν θελει να γαληνέψει ακούγοντας το τραγούδι της καρδιάς σου....

Η Αγαπη, Μάγε......
το μεγαλύτερο Μαγικό των Αιώνων....

άλυτα τα μάγια της.....
και όταν τα φτερά ανοίξουν για να ικανοποιήσουν την Παιδική Αναγκη για Ανακαλύψεις,
ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ...
ΕΣΥ εισαι η Προμήθειά της.....

με Σένα θρέφεται, ξεδιψά και από Σενα παιρνει κουραγιο να Γνωρίσει το Σύμπαν.....

Η Αγαπη, Μάγε.....
το Ύψιστο Μαγικό των Ψυχων....
αρρηκτος δεσμός,
όσο μακρινά κι αν είναι τα Ατομικά Ταξιδια της Αυτοπραγματωσης του Καθενος.....

φιλί........μαγικό αγαπης....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Τιγκουνακο χρονια πολλα και απο εδω !!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου το πηρα το φιλι για να δω ενα λεπτο τι σχολιο μου εχεις κανει και επιστρεφω για τη συνεχεια ......δεν εχεις απαντησει ακομα ? ποιος φοβαται τι ? εσυ μιλας για φοβο? οχι εγω δεν φοβαμαι το εδειξα το ειδες ...

marianaonice είπε...

Βρίσκομαι σε απόγνωση
Δεν έχω πια εσένα
Σταμάτησε το είναι μου
Σαν έφυγες στα ξένα…

Πόσους δεν εκφράζουν αυτοί οι στίχοι...

Χαίρομαι που σε @γνώρισα

to alataki είπε...

Όχι, μην είσαι απαισιόδοξος.
Το πουλί ελεύθερα πετά
μα πάντα στη φωλιά γυρνά...

Ανώνυμος είπε...

Πόσες φορές ένιωσα τόσο ανήμπορη...
Τα 'χουμε ξαναπεί κι εδώ,ε; χαχααχ
Να μη μπορείς να κάνεις κάτι για την αγάπη σου και το μόνο που θέλεις είναι να έρθει πίσω. Σκέφτηκα, κάποιες φορές Μάγε, να μπορούσα απλά να κλείσω τα μάτια μου και να κοιμηθώ. Να ξυπνήσω μόνο όταν γύρισει ή όταν σταματήσει ο πόνος.
Τώρα λέω χαλάλι κι ας ξέρω οτι δε θα γυρίσει. Άξιζε όλο αυτό.
Ας με σκλαβώσει χίλιες φορές η αγάπη. Κι ο πόνος ακόμα Μάγε.
Η συνήθεια και η βολή δε θέλω να με σκλαβώσουν.
Καλό βράδυ!

~reflection~ είπε...

τωρα ειδες?....
δεν είδες?.....

Δες με την καρδιά...
εκείνη δε φοβάται να διαισθανθεί συγκινήσεις!...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

όπου κι αν πας... όπου κι αν ζεις... σε όσες φλόγες κι αν καείς... δεν θα μπορέσεις να ξεφύγεις... εγώ θα είμαι φιλί της ζωής για σένα...

Μάγε μου...

mar9659 είπε...

Mάγε μου αντι σχολίου
σου αφιερώνω
το παρακάτω βίντεο
με ολη μου την αγάπη
http://www.youtube.com/watch?v=G5KUiUDe6WY
φιλάκιαჱܓ♥ ჱܓ•●♥ ჱܓ

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

marianaonice μου εγω χαιρομαι που σε γνωρισα και το τραγουδι που σου υποσχεθηκα θα στο στειλω...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

to alataki εκτος και αν αλλαξει φωλια τοτε τι κανεις ?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

AnD ποσο αδυναμοι ειμαστε ολοι σ αυτο που λεγεται αγαπη
οταν ποναει η καρδια
και σταζει μαυρο αιμα
και το αφηνεις να κυλα
ετσι απλα στο χωμα...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου ναι ειδα και ακουσα και σκιρτησε η καρδια μου ..ναι ναι ειδα!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ
φιλι ζωης τα χειλη σου
κι ανασα μου η πνοη σου
να αναζητα το ειναι μου
ζωη απ τη ζωη σου...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

mar9659 Μαριν αγαπημενη μου
εσυ με ξερεις πιο πολυ απ ολους στη ζωη μου ...

KANTHAR0S είπε...

Καλέ μου φίλε Μάγε αν πάει και στα ξένα άστα να πάνε.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

KANTHAR0S ξερεις ποια λεξη μου ηρθε στο μυαλο ? αστα παντως καπου διαβασα την ιστορια σου
κα ιοπως ειχα πει μοιαζουμε θα γραψω συντομα για σενα και θα μας το αφιερωσω ...

Μαρια Νικολαου είπε...

Με έμμετρο ξεκίνησα και σίγουρα είναι αγαπημένο στυλ ποίησης.
Να σαι καλά

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Μαρια Νικολαου τουλαχιστον εμενα αυτο μου βγαινει σ ευχαριστω για την επισκεψη...

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…