ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Ξέρω σου είναι αδιάφορο
Το δράμα που περνάω
Και αν εγώ αγάπη μου
Πολύ σε αγαπάω…


Ξέρω δεν θέλεις να σου πω
τις σκέψεις του μυαλού μου
και ούτε σ ένοιαζε ποτέ
τι είχα μες το νου μου…


εσύ μιλάς με τη σιωπή
που δεν καταλαβαίνω
και τα κρυφά μηνύματα
καθόλου δεν τα παίρνω …


τα λες με πράξεις που εγώ
δεν μπόρεσα να νοιώσω
κι ούτε τι θέλεις στη ζωή
μπορώ για να σου δώσω ..


εάν λοιπόν με αγαπάς
πες το μου με τα λόγια
να σταματήσει το μυαλό
να γράφει μοιρολόγια…


ν ακούσω από τα χείλη σου
τι δυνατή φωνή σου
να λέει πως με αγαπάς
πως είμαι η ζωή σου….


Άλλα μου λεν τα χείλη σου
Και άλλα η αγκαλιά σου
Ας ήξερα για μια φορά
Τι θέλει η καρδιά σου?


10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

:((
Είναι βασανιστικό να νιώθεις οτι ο άλλος σε θέλει αλλά να μη στο δείχνει και να μη στο λέει ή να σου λέει άλλα.
Νομίζω πως συμβαίνει για εναν από αυτούς τους λόγους:
α) Έχει βάλει τη λογική πάνω απ'την καρδιά και η λογική τον κρατάει μακριά.
β) Είναι μπερδεμένος και δεν ξέρει τί θέλει.
γ) Δεν έχει μάθει να αφουγκράζεται την καρδιά.
δ) Δεν σε θέλει αλλά η ελπίδα σε έχει πείσει για το αντίθετο.
Και αν συμβαίνουν αυτά:
α) Είναι μάταιο να παλέψεις μια λογική που αντιστέκεται στην καρδιά. Εκτός αν πάρει το χρόνο του και έρθει μόνος του. Εδώ θέλει δύναμη, διάσταση και υπομονή.
β) Αν δεν είναι 15 πρέπει να ωριμάσει.
γ) Όταν έρθει η ώρα θα το μάθει, προφανώς δεν ήρθε ακόμα.
δ) Καιρός να τα παρατάμε.

Ό,τι και να συμβαίνει νομίζω οτι η επικοινωνία με τις λέξεις είναι το πιο απλό. Ένα "Σ'άγαπώ" αρκεί.
Παρόλα αυτά το να αγαπάς κάποιον ακόμα και χωρίς ανταπόκριση είναι όμορφο. Το να βασανίζεσαι για το αν εκείνος σ'αγαπά είναι ψυχοφθόρο.
Καληνύχτα ευγενικέ Μάγε.

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

δεν μου είναι καθόλου αδιάφορο το δράμα σου Μάγε μου!!!

συμπάσχω μαζί σου μια που και εγώ σ' αγαπώ!!!

Nina είπε...

"εάν λοιπόν με αγαπάς
πες το μου με τα λόγια
να σταματήσει το μυαλό
να γράφει μοιρολόγια"
Αχ...Καλημέρα!! Μας μάγεψες και σήμερα Μάγε με τα όμορφα λόγια σου!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

AnD ραταω αυτα σαν συμβουλη γιατι στα προηγουμενα που εγραψες ειχες δικιο ετσι ακριβως ειναι ... Ό,τι και να συμβαίνει νομίζω οτι η επικοινωνία με τις λέξεις είναι το πιο απλό. Ένα "Σ'άγαπώ" αρκεί.
Παρόλα αυτά το να αγαπάς κάποιον ακόμα και χωρίς ανταπόκριση είναι όμορφο. Το να βασανίζεσαι για το αν εκείνος σ'αγαπά είναι ψυχοφθόρο.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ λυχνε μου εγω να ξερεις πιο πολυ και ξερω πως το νοιωθεις ...ειναι αυτο το δακρυ εκει στου βλεφαρου την ακρη ειναι αυτο το κοινο που εχουμε ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Nina τα λογια βγαινουν απο την καρδια και ειναι οι σκεψεις τετοιες ...καλημερα να εχεις ...να εχουμε ...

ღ oneiremataღ είπε...

η αγάπη είναι δώρο, χάρισμα ψυχής, ανάσα ζωής...
δεν ζητιανεύει την παρουσία, έχει δική της υπόσταση,
ζει κι ανασαίνει,υπάρχει...
δεν εκλιπαρεί την ανταπόδοση..
ρέει μέσα στις φλέβες της τρυφερότητας,
αγγίζει,
φτερουγίζει,
χρωματίζει...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Ονειροματα μου ποσο δικιο εχεις !!!

Ανώνυμος είπε...

Η αγάπη δεν ζητά τα εαυτής
όχι όχι αυτό δεν το δέχομαι ούτε και καταδέχομαι να το θωρρήσω
Ανθρωπου χέρι το΄γραψε με τον νου και όχι με την καρδιά αν το πιστεύει αυτό.
Αυτός λιποψυχά στο αντάμωμα
και στέκει άβουλος μέσα στον φόβο
και ο φόβος έχει κόλαση..

Η ΑΓΑΠΗ πάντα συναντάει την αγάπη αρκεί να την γυρεύει.



όμορφα τα λόγια σου
μ'έμπνευσης καρτέρι

χαιρετώ ευλαβικά στις ρίμες της καρδιάς σου

καλό βράδυ

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

theprincessandtheowl η αγαπη ομως μπορε ινα ερχεται κα να φευγε ι
και αυτην ειναι μια αγαπη αρρωστη καλη μου φιλη...

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…