ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Κόντρες με θέα την πανσέληνο !


   
     

Σου γράφω τραγούδια
Μου στέλνεις λουλούδια
Μιλάς για  αγάπες
Μιλώ για αυταπάτες  …

       
Ο χρόνος κυλάει
Τροχός που γυρνάει
Μάτια κλαμένα
Λόγια βαθιά ξεχασμένα …

    
Τα λόγια σου απόψε
Βαθιά θα χαράξω
Και σαν φυλαχτό μου
Για σένα θα κλάψω   …

    
Το δάκρυ μελάνι  
Στην πένα μου φτάνει
Για σένα που φεύγεις
Και τ Όνειρο παίρνεις …

       
Θέλω να ξέρεις ποτέ δεν θα φύγω
Και στη ζωή μου πόρτες ανοίγω
Για αυτό θα σκουπίσω αυτό σου το δάκρυ
Και όλα τα δύσκολα θα βάλω στην άκρη …

      
Παζαρεύεις με λέξεις
Στο χρόνο να παίξεις
Η ψυχή αλητεύει
Το  μυαλό μου γοητεύει …

   
Μα είμαι παιδάκι
Και παίζεις μαζί μου
Σου δίνω αγάπη
Ζητάς την ψυχή μου  …

  
Ζητάω ότι δίνεις
Τα μάτια όταν κλείνεις
Τα χέρια απλώνω
Στην αγκαλιά σου μόνο …

    
Είναι το Όνειρο
Που θέλω να ζήσω
Στα χέρια σου αγάπη μου
Θέλω  να ξεψυχήσω  ….


9 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Παντα οι αλληλοΣυμπληρωσεις ευνοούν τον Άνεμο των Αναγνώσεων ΥΠΕΡ της συγκίνησης...

;-))))

Magia da Inês είπε...

Bom outono!
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil
彡♪♫°¸.•♫°`

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

~reflection~ εσυ το ξερεις καλα αυτο τσιγγανακι μα οτν εχεις απο τη μια το φεγγαρι και αποο την αλλ ητον ηλιο να δυεει τοτε ναι μπορεις να βλεπεις και πιο μακρια απο το μελλον !!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Magia da Inês ... Verão aqui ainda é meu amigo Ms. Polley beijos coloridos ipolla da Grécia!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ωραίο!!! μπράβο και στους δύο!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

paraskevi malouxou ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ !

greecelands είπε...

Καλημερα!

greecelands είπε...

Να έχεις μια Υπέροχη δημιουργική Εβδομάδα , όπως Επιθυμείς!

Ανώνυμος είπε...

πολύ όμορφο να ζει κανείς τ όνειρο...... άραγε το έζησε κανείς..????

Frankne

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…