ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

ΠΟΝΟΣ !



Σαν μαθητούδι της αγάπης στο θρανίο
Από το άλφα στο ωμέγα για να φτάσω
Μου λες απρόσμενα ένα φτηνό αντίο
Και ψάχνω το άπιαστο τώρα για να το πιάσω  …

Βραχνιάζει απότομα η φωνή μου μες τη σκέψη
Το άρωμα σου πέρα δώθε στο μισό το μαξιλάρι
Είναι τα λόγια σου αυτά που μουχεις κλέψει
Σκέψεις ανάκατες ένα σωρό κουβάρι …

Βουλιάζω τώρα μες τα ψεύτικα τα λόγια
Να κυνηγώ το Όνειρο κρυφά και τη σκιά σου
Λασπόνερα στα άσπρα μου σεντόνια
Μα δεν ακούω πια τους χτύπους της καρδιά σου …

Να είμαι πάλι μπερδεμένος με καλώδια
Σαν ένας ναύτης κρεμασμένος σε κατάρτι
Λαθρεπιβάτης που δεν πλήρωσε διόδια
Ταξίδι στο άγνωστο μα με σκισμένο χάρτη …

Άφησες πίσω δυο τσιγάρα στο πακέτο σου
Είναι το Όνειρο θολό και ξεβαμμένο
Μου κάρφωσες απόψε το στιλέτο σου
Μα τι θα κάνεις ? κι αλλά περιμένω  …



5 σχόλια:

tali είπε...

Μοιάζουν οι μοίρες των ανθρώπων στα σκοτάδια,
Παφλάζουν τα όνειρα στην φέγγουσα νυχτιά
Μια ευτυχία ξένη τριγυρνάει τα βράδυα
Παλεύει τάχατες να βρει απανεμιά.

Νικήτα γι άλλον έρωτα ποτέ ξανά μην κλάψεις
ένα κεράκι μοναχά ευλαβικά βράδυ να του ανάψεις
στη μνήμη όσων έζησες κι ας έφυγαν μακρυά
καλύτερα θα έρθουνε και θάναι και μαγικά!!
φιλιά

Μαρία Χανιώτου είπε...

Kαλή μέρα, καλή εβδομάδα. Είναι όλα ομορφότερα με ποίηση ακόμα κι αν είναι μελαγχολική.

agriomeli είπε...

Ολες αυτες οι στιγμες...
"στιγμες μικρων θανατων"

Δακρυ διαμαντι...
κι ομως ειναι εκει....

αμαζευτο!

Καλημερολουλουδο!

Unknown είπε...

Αν ήσουν πέτρα θα 'σπαγες
και λουλουδάκι θα 'βγαζες
απ' τη ραγισματιά

Να σκύβω να μυρίζομαι
να νοιώθω πως ζαλίζομαι
από γλυκιά ματιά

Μα είσαι πόνος άπονος
κρυφή λαβωματιά

Πες μου αν ραγίζει ο πόνος
αν ξεχνιέται το φιλί
αν παρηγοριέται ο μόνος
που αγάπησε πολύ

Magia da Inês είπε...


Passei para uma visitinha.
♪♫ Boa semana!
ღ° Beijinhos do Brasil ღ
¸.•°♡♡⊱彡

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…