ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 19 Μαΐου 2013

ΘΥΜΩΝΩ !



Θυμώνω με τον εαυτό μου κάθε μέρα
Μα στη ρουτίνα πια δεν θέλω να γυρίσω
Μου αρέσει να αναπνέω τον αέρα
Κι όλα τα δύσκολα πίσω θα αφήσω  …

Ξέρεις τον εαυτό μου απόψε προσπερνάω
Ούτε από λόγια και υποσχέσεις δεν μασάω
Δεν θέλω χάρες σε κανέναν να χρωστάω
Μ  αρέσει στα βαθιά να κολυμπάω  …

Θυμώνω και ας δείχνω πως πονάω
Ούτε έμαθα ποτέ να κάνω πίσω
Μ αρέσει μαργαρίτες να μαδάω
Να ξέρεις όμως όλα θα τα σβήσω  …

Θυμώνω με όλα γύρω μα γελάω
Στα παραμύθια της γιαγιάς ξαναγυρνάω
Αγάπες και έρωτες εγώ δεν προσκυνάω
Μέχρι να μάθω πια και εμένα να αγαπάω  ...


6 σχόλια:

tali είπε...

Κι αν θύμωσες καμάρι μου κανένανε δεν σκιάζεις
Τα άδικα τούτης της γης δεν γίνεται ν' αλλάξεις
Ξέρω, είμαστε ανήμποροι μπροστά στην αδικία
Κι ο κόσμος όλος κολυμπά σε στείρα αμαρτία.
Θάψτον τον θυμό στην θάλασσα,
στα κύματα θυσία
Τον εαυτό σου κέρασε
μια λάγνα αμαρτία!!

Πολύ όμορφα "ΘΥΜΩΣΕΣ" Μάγε μου!



Unknown είπε...

POLY OMORFO MAGE MOU....

Ανώνυμος είπε...

'Οσο και αν θυμώσεις μόνος σου αυτό μονάχα δεν τους είναι αρκετό
πρέπει και άλλοι μαΖίνα ενωθούν με την κραυγή σου και τότε ίσως κάτι βγει ταληθινό.
Μα ως τότε πάψε να πονάς και να ματώνεις στον εαυτό σου δώρισε χαρά και ακούμπα το προσκέφαλό σου έστω για λίγο στα παραμύθια της γιαγιάς

agriomeli είπε...

Θελουμε πολλη εκπαιδευση ακομα
για να καταφερουμε
συναισθηματικη "ευελιξια".

Φιλιά!

~reflection~ είπε...

εμ.... Δεν ήρθες να γνωριστούμε από κοντά....

να Δεις πως όταν Θυμώνει ο Μάγος με τον Εαυτό του, η Τσιγγάνα Αγριεύει με τους ... Μάγους!!!!

;-))))))

Ανώνυμος είπε...

Bravisimo!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…