ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ !

Με τη φωνή σου ταξιδέυω

πέρα στούς πέντε ωκεανούς

με τα τραγούδια σου γυρέυω

της μοναξιάς τους λυτρωμούς!!!


Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2013

Σ ΑΓΑΠΩ !



Στο δωμάτιο το άδειο να θολώνει το τζάμι
Να προσμένεις  με πόνο να φανεί το λιμάνι
Το τσιγάρο στα χείλη και η καύτρα να καίει
Σε αγαπάω ζωή μου συνεχώς να σου  λέει …

Το τσιγάρο μου σβήνω κι η σιωπή σου σκοτώνει
Σε κοιτάζω σαν ξένος μα η σιωπή δεν τελειώνει
Στο μυαλό μου φωλιάζουν  οι δικές σου εικόνες
Μια καρδιά κι ένα βέλος στις αγάπες τις μόνες  …

Στον αέρα μιλάω και μετράω τα λάθη
Μας χωρίσαν οι πόνοι μας σκοτώσαν τα πάθη
Η ψυχή μου κομμάτια και η βαλίτσα στο χέρι
Στη μορφή σου φωλιάζω για να ρθει καλοκαίρι  …


17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πανεμορφα γραφεις

Μαρία Χανιώτου είπε...

Πολύ καλό!Θαυμάζω πως καταφέρνετε μέσα σε λίγες στροφές να αποτυπώσετε τόσα συναισθήματα.

~reflection~ είπε...

Είναι οι Αγάπες που οπλίΖΟΥΝ το χέρι με στίχο,
ποτίζοντας το Νου
με το γλυκό "δηλητήριο" της Καρδιάς...


Όσο με Αίτιο μιαν Αγάπη γράφεις,
ΖωΓραφίΖουν τα Ποιήματα...

;-)))


ΖΩΗ είπε...

einai ενα κοματι γεματο σηνεσθηματα

Magia da Inês είπε...

¸.•°♡♡

Sua poesia é sempre intensa!
Boa semana!
Beijinhos.
¸.•°♡♡

Paraskevi Lamprini M είπε...

τι όμορφο , μάγε... έτσι..και ο χωρισμός στην μέση... της αγάπης... τι να κάνουμε;;..

Zina Marnezi είπε...

Αγάπη είναι να είσαι πάντα εκεί ακόμα κι αν ο άλλος δεν σε βλέπει, δεν σ΄ακούει, δεν σε γεύεται, δεν σε αγγίζει αλλά ξέρει πως είσαι εκεί γιατί οσφραίνεται την μυρωδιά σου!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Μαρία Χανιώτου ειναι τα συναισθηματα που σε γεμιζουν...

ΜΑΓΟΣ! είπε...

~reflection~ αγαπημενο τσιγκανακι το χερι ειναι οπλισμενο με αγαπη !

ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΖΩΗ τι να σου πω τι ξερεις εσυ απο αυτα ???

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Magia da Inês χαιρομαι που σε ξανα βρηκα !!!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Paraskevi Lamprini M και αγαπη και πικρα και πονος και οποιος δεν πονεσε δεν ξερει να πει σ αγαπω !

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Zina Marnezi μυριζει το αρωμα αδελφη μου της αγαπης

Magia da Inês είπε...

❥°º•.¸

Bom domingo! Boa semana!
Beijinhos do Brasil ❥°º•.¸

Magia da Inês είπε...

♩♫♬

♯♬ Bom fim de semana!
Beijinhos ♪♫♬
♭♪Brasil
♪♮♩♫

Ανώνυμος είπε...

ΤΏΡΑ ΚΑΤΆΛΑΒΑ ΓΙΑΤΊ ΣΕ ΑΠΟΚΑΛΟΎΝ ΜΆΓΟ!!! ΜΠΡΆΒΟΣΟΥ ΤΟ ΈΧΕΙΣ!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…