ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

ΣΑΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙ !




Μεγάλη αγάπη μα και τελευταία
Σαν παραμύθι μια φορά και έναν καιρό
Τραγούδι μες τα χείλη μου για σένα
Όλα τα θέλω σου θα γίνουνε  μπορώ …

Και τα ταξίδια που έχω ακυρωμένα
Καιρός να βγάλω εισιτήριο γραμμής
Και να μου ψιθυρίζουν λόγια αγαπημένα
Αγάπης αιώνιας και όχι της στιγμής  …

Παιχνίδι κάνω τώρα με τις λέξεις
Σαν παραμύθι μια φορά και ένα καιρό
Μες τη ζωή εσύ τι θα διαλέξεις
Να στήσουν οι νύφες πάλι το χορό …

Μεγάλη αγάπη στους μεγάλους δρόμους σε ζητώ
Και είναι οι λέξεις χάδι μέσα στο σκοτάδι
Σαν παραμύθι μια φορά και έναν καιρο 
Μεγάλη αγάπη μα και τελευταία μες τα όνειρα μου σ αγαπώ …


2 σχόλια:

Μαρία Χανιώτου είπε...

πανέμορφο.... με ωραίες εικόνες

Ανώνυμος είπε...

Έγραψες πάλι Μάγε μας..
Καταπληκτικό...!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…