ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

ΟΛΑ Η ΤΙΠΟΤΑ !



Τα ξέμπαρκα ακυβέρνητα φιλιά
Πυγολαμπίδες μες στα μαύρα τα σκοτάδια
Δεν θέλω πια να ζούμε στα κρυφά
Γεμάτοι απ τα παράνομα μας  χάδια  …

Τις νύχτες να σου τραγουδώ μες την καρδιά
Κρυφτό να παίζουμε στην προκυμαία
Αδέσποτα παιδιά για μια βραδιά
Που ψάχνουν  μια πειρατική παρέα  …

Έλα να φύγουμε για να ξεφύγουμε
Να ξημερώσουμε μαζί ερωτευμένοι
Όλα η τίποτα χωρίς επίθετα
Δεν το μπορώ να είμαστε δυο ξένοι  …

Σαν δυο παιδιά που μια βραδιά
Ανεμοδαρμένα πιάνονται απ το χέρι
Έλα να φύγουμε για να ξεφύγουμε
Πανιά να ανοίξουμε σε άγνωστα πια μέρη  …

Τα βράδια να σου ρίχνω λάδι στη φωτιά
Να δυναμώνει κάθε μέρα ο έρωτας σου
Μισόγιομα φεγγάρια αγκαλιά 
Στη μοίρα μου που έγινε δικιά σου …


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΑ Η ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!! ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ ΤΩΡΑ;;;;;;
ΧΟΧΟΧΟ 20!!!!!!!!!!!!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…