ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 31 Μαΐου 2015

ΔΡΑΠΕΤΗΣ !


Έδιωξα μαύρα σύννεφα ρετρό λογοκρισία
Κι απόψε  η αγάπη σου κομμάτια σαν γυαλί
Βιτρίνες ηρεμιστικά τέρμα η λοταρία
Ενώ πάντα το ήξερες  σ αγάπησα πολύ …

Παίρνω λοιπόν ανάποδες σκοτώνω τη σκιά μου
Δεν κάνω τώρα έρωτα με ψέμα με σιωπή
Άλλη μια απόδραση μαζί με τα ονειρά μου
Εγώ δραπέτης στ όνειρο κι εσύ στη φυλακή  …

Άλλη μια απόδραση για μένα άλλη μια
Να ξέρεις τώρα έφτασε η ώρα είναι μηδέν
Να κάνεις ψυχανάλυση  είναι η ευκαιρία
Τότε μπορεί ξανά να μπεις στον κήπο της Εδέμ …


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Α ΜΠΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΓΡΑΨΕ ΑΛΛΟ.
ΧΧΟΧΟ 4 ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Μακάρι να μπορούσαμε να δραπετεύσουμε έστω για μια μέρα απο τις αλυσίδες μας ΜΑΓΕ
Ζηνα

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…