ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

ΒΑΛΕ ΜΕ !


Άνοιξε το παράθυρο να μπει ο ήλιος μέσα
Μην χάσουν οι σπουδές λογαριασμό
Ποτέ σου δεν κατάλαβες τι θα πει μπέσα
Τον έρωτα τον έβλεπες  σαν κάτι το φτηνό …

Ουρλιάζει πάλι η σειρήνα μες τη νύχτα
Κλείδωσε βάλε και συναγερμό
Τον πόνο  και τα δάκρυα σου πνύχτα
Μην δίνεις πουθενά λογαριασμό  

Χαμήλωσε τα φώτα και κάτσε μέσα στα ζεστά
Μα μην κρατάς  τα μάτια σου κλειστά
Βάλε και το ακριβό  το αποσμητικό σου
Και φώναξε τον έρωτα να έρθει στα κρυφά  

Φόρα και το κατάλευκο μακό σου
Να νοιώσεις ένα έρωτα αγνό
Μπροστά είναι το μέλλον χάθηκε απόψε το παρόν
Κράτα με μέσα σου και ας σου είμαι απών  

Βάλε ουίσκι  με παγάκια  στο ποτήρι
Ματώνουν οι έρωτες  χωρίς μια αγκαλιά
Ξέρεις  ποτέ πως δεν σου χάλασα χατίρι
Και πάντα γέμιζα το σώμα σου φιλιά  ...



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΧΟΧΟΧΟ ΚΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΘΥΜΗΖΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΒΑΖΩ..........................10!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Νεφελη Ρηγα είπε...

Πάθος, ερωτας, αγάπη, επιθυμια τα παντα εχει το ποίημα και ξεχωρίζει,ομορφαίνει.
Ολα μεσα στις λέξεις του. !!!
Πολυ ωραίο Νικήτα.!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…