ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ !




Σε είδα τα μεσάνυχτα να κολυμπάς στη λίμνη
Και το φεγγάρι κράτησα κρυφά μη σε τρομάξει
Είναι ένα όνειρο που ναύλωσαν οι μοίρες
Και σκούντηξα  το σύννεφο στα πόδια σου να αράξει  …

Σου φόρεσα αυγουστιάτικο  το πέπλο της αγάπης
Και είναι η ανάσα μου καυτή που έσπασε τα τείχη
Χείμαρρος που υπερχείλισε τη δίψα να σου σβήσει
Της  λογικής τα όρια  απόψε θα χαράξει  …

Μας έπιασε η παλίρροια  που σκάει στο ακρογιάλι
Ξόρκι απόψε μαγικό  και χάντρα στα μαλλιά σου
Μια πέρλα αστροφεγγιάς επάνω σου θα βάλει
Μες  των ματιών σου το βυθό και μες την αγκαλιά σου  …

Είναι κι αυτό το όνειρο που θέλει να ιδρώσει
Κοράλλια σε ναυάγια το σύννεφο δεν βρέχει
Στα κιόσκια κάποιου  ποιητή απόψε να ενδώσει
Στα κρόσσια της αγάπης μου και άλλος κάνεις μην σε έχει  …

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΤΑΞΕΙ, 10 ΧΟΧΟΧΟ!!!!!!!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…