ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2021

ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ !

 

Οι ωδές σφραγισμένες  να κοιμούνται ακόμα

Ακροβάτες στο σύμπαν  τεντωμένο σχοινί

Να μην νιώθεις ξανά ένα άδειο σώμα

Οργασμός κατά λάθος δεν μπορεί να συμβεί …

 

Τα μεγάλα ταξίδια  δεν τα κάναμε ακόμα

Τρέχει  νάμα για μας η πηγή

Να πετάς στα ουράνια δεν το θέλεις το χώμα

Εραστές των κυμάτων μέχρι να έρθει η αυγή …

 

Απλωμένοι οι χάρτες στου μυαλού την αιώρα

Πειρατές των ονείρων και οι σειρήνες γυμνές

Μην ακούς πια τα μεγάλα τα λόγια

Αταξίδευτοι ναύτες και τυφλοί  πειρατές  …

 

Διψασμένα ζευγάρια που ζητούν διακοπές

Υποτάχτες του πάθους σε ευθεία γραμμή

Με αναμνήσεις που τρέχουν μες το άδοξο χθες

Η  δική μας Ιστορία που γράφεις  στο λευκό σου χαρτί  ...

 

5 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

❤Ειχα πολύ καιρό να περάσω απο την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας.Ειδα φως και είπα ν αφησω ευχες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία στο σπιτικο σου φιλε μου μάγε.❤Εξαιρετικη η αναρτηση σου!!!Επιδιορθωσα το μηχανακι μου!!!!

Torini Magician είπε...

Μαγικές λέξεις ανακούφιση σε μια δύσκολη για όλους μας περίοδο...

Alks--Anna είπε...

Τραγικός χρόνος... Ας έρθουν τώρα τα καλύτερα..

Καλησπέρα Μάγε!!

Argy57 είπε...

Μετά από χρόνια είπα να θυμηθώ τα παλιά, κι έπεσα πάνω στη μαγική γραφή σου!

ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΡΤΥ είπε...

Η γνώση είναι μαγική δύναμη! Ταχυδακτυλουργός για Παιδικά Πάρτυ

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…