ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2021

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ

 

Άγιε μου κάλε Βασίλη  θέλω γράμμα να σου γράψω

Θέλω τόσα  να ζητήσω  και να ξέρεις  θα δακρύσω

Σε παρακαλώ απόψε  στείλε μας  ένα σημάδι 

Να έχουμε μόνο αγάπη κάθε μέρα κάθε βράδυ …


Δίωξε μακριά μας την πανδημία φέρε σε όλους μας υγεία

Άγιε Βασίλη  κάνε το θαύμα  κι εγώ αμέσως θα κάνω  τάμα

Δώσε μια σκέψη  μες το μυαλό μας να δούμε όλοι το καλό μας

Κάνε κι αυτούς  που δεν πιστεύουν να δουν το φως  να το λατρεύουν …

 

Μικρό παιδάκι σου το ζητάει  Άγιε  Βασίλη σε προσκυνάει 

Φέρε  αγάπη μες τις καρδιές μας χίλιες ευχές οι αγκαλιές μας

Κλείνω το γράμμα  και γονατίζω το μέλλον πια δεν το γνωρίζω

Άγιε Βασίλη  φέρε τα δώρα  σε περιμένω  εδώ και τώρα …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…