ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Από τον ήλιο παίρνω φως
Κι απ την αγάπη χρώμα
Κι απ την καρδιά σου σιγουριά
Πως μ αγαπάς ακόμα…


Δεν κρύβεται καρδούλα μου
Ο χτύπος της καρδιάς σου
Φωνάζει λέει σ αγαπώ
Με προσκαλεί κοντά σου…


Το βλέπω μες τα μάτια σου
Που λάμπουν σαν τον ήλιο
Κι όταν τα χείλη σου μου λεν
Με θέλεις μόνο φίλο…


Βλέπω τη σπίθα στη ματιά
Τρυπάει την καρδιά μου
Έλα για πάντα δίπλα μου
Και δέξου τα φιλία μου…


Ανάσα απ την ανάσα μου
Πνοή απ την πνοή μου
Κομμάτι από το σώμα μου
Ζωή απ τη ζωή μου…


Μου δίνεις την ανάσα σου
Σου δίνω την πνοή μου
Μου δίνεις το χαμόγελο
Σου δίνω τη ζωή μου…


Ξέρεις τη σκέψη σου
Μπορώ εγώ να τη διαβάσω
Και το μυαλό για σενανε
Μπορώ και να το χάσω…


Με πήρανε τα δάκρυα
Πάγωσε το κορμί μου
Γιατί αγάπη μου γλυκεία
Δε θες να είσαι μαζί μου…


Το διάβασα το σχόλιο
Που έγραψες χθες στο μάγο
Σταμάτησε το αίμα μου
Λες κι είχες βάλει πάγο…


Το έγραψα στα σύννεφα
Το είπα στο φεγγάρι
Να σου το πει μες την καρδιά
Πριν η αυγή το πάρει…

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...κ ήρθε η αυγή τα μυστικά να φέρει..κρυφό χαρτί τα λόγια απ'το δικό σου χέρι...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

το θεμα ειναι να γινουν φανερο χαρτι...

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…