ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Ο έρωτας αγάπη μου
Είναι μεγάλη λέξη
Πρέπει τα δυο μας τα κορμιά
Να έχουν μεγάλη έλξη…


Είναι σαν πόλοι μαγνητών
Με συν και πλην φτιαγμένοι
Έτσι είμαστε και εμείς
Για αγάπη γεννημένοι…


Έρωτας κάτι μαγικό
Μαγνητικό πεδίο
Μα για να γίνει αγάπη μου
Πρέπει να υπάρχουν δυο…


Έρωτας είναι αγάπη μου
Ότι από μένα πήρες
Να λιώνουν τώρα τα κορμιά
Και να γελούν οι μοίρες…


Έρωτας είναι αγάπη μου
Ύμνος προς το φεγγάρι
Πριν έρθει το ξημέρωμα
Και μακρια σε πάρει….


Έρωτας είναι αγάπη μου
Τραγούδι προς τα αστέρια
Να σε κρατάω αγκαλιά
Να τρέμουνε τα χέρια…

14 σχόλια:

elena porcupine είπε...

Ωραία φαίνονται στα λόγια...Στην πράξη?Εν αναμονή του επόμενου μεγάλου έρωτα...Για να δούμε...

Καλημέρα Μάγε!

Prisoned Soul είπε...

Έρωτας...
Τι πιο επώδυνο και ανώδυνο μαζί...
Τι πιο όμορφο, πιο απαραίτητο στη ζωή...
Αχ τι όμορφα που το περιέγραψες μάγε μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Είσαι μακριά κι όμως σ’ αγγίζω
στα δυο μου χέρια σε κοιμίζω
αγάπη κι έρωτα γεμίζω
και στον παράδεισο βαδίζω..
Πολύ όμορφο!!!!
Ξέρεις να μας αγγίζεις.
Καλή σου μέρα. V.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπητη porcupine ειθε να ερθει οποιος τον ερωτα χαιρεται δεν ειναι κακομουτσουνος...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Sweet truth! την πιο μαγικη μου καλησπερα !

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

βασιλικη το ξερω και το ξερεις ... την πιο μαγικη μου καλησπερα!

~reflection~ είπε...

Πολύ ομορφο, Μάγε....
Υπεροχα εμπνευσμένο!....

Τα φιλια μου... σταγονιτσες στον ωκεανό σου...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Δροσουλιτες ειπαμε αγαπημενη ΚΑΚΙΑ εκτος αν επειδη ειναι βραδυ το κανουμε δροσοσταλιδες..τα φιλια μου πιο μαγικα απο ποτε..

~reflection~ είπε...

Εγω, Μάγε, διψασμενη Ψυχη περιφερομαι αναμεσα στις αναρτησεις του Αχανούς Ψηφιακού Γαλαξια....

Όπου βρω νάμα, ξαποσταίνω για λίγο δροσίζοντας στιγμιαία τη Δίψα μου...

Εσύ κερνάς θαλασσες, μα την αλμύρα ακομη δεν την έχω αφομοιώσει και απλά με πνίγει πανω στην αναγκη μου για απόλυτη καθαρότητα...{γαργαρο νερακι ποιητικά κρυστάλλινης Ψυχης....}.

Καπου στο μελλον ίσως συνηθίσουμε ο ένας τον άλλο....

Τωρα απολαμβάνω της σύγκρουσης την ενεργεια....

Οι δροσοσταλίδες σου δεν έφτασαν σε μενα....ίσως εξατμίστηκαν, ή μπορεί απλά να τις απορρόφησε το έδαφος μιας προσμονής...

Ας μείνουμε στους δροσουλίτες, σαν αόρατες οπτασίες παλιων στρατιωτων, είναι πιο ακινδυνοι...

Σε φιλώ....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη ΚΑΚΙΑ αυτο στη μαχη λεγεται υποχωριση...την καλημερα μου..

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μάγε είναι πράγματι μεγάλη λέξη κι εσύ την τραγουδάς με όμορφο ρυθμό που σε συνεπαίρνει.
Έχει την γνησιότητα και την γοητεία και την σοφία της Μαντινάδας.
Πολύ όμορφο Μάγε, συνέχισε να τραγουδάς.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ απο τη στιγμη που υπαρχουν ανθρωποι που με ακουνε θα τραγουδαω αν σταματησουν τοτε θα τραγουδαω στο μπανιο... την πιο μαγικη μου καλημερα!

~reflection~ είπε...

Ξέρεις να με προκαλείς Μάγε...
και ξέρεις ότι ποτέ δεν παραιτούμαι της διεκδίκησης....

Το πεδίο της μάχης είναι εκεί που έχω στήσει το τσαντήρι μου, απλά καποιες στιγμές πρεπει να δημιουργείς παύση για να "μετρήσεις" τον αντίπαλο...

Ο αντίπλαος είσαι εσύ...

Μεταμορφωμένος σε εναν ακινδυνο Μάγο που τρυφερά αγγίζει τις νεράιδες....

Εγω είμαι υποψιασμενη ψευτο-νεράιδα....

Σε μενα ακομη δεν έφτασαν οι δροσοσταλίδες σου..

αλλα Εγω τους δροσσουλίτες σου τους είδα!....

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΜΑΓΟΣ ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ:))))
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…