ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Ονειρο!

Άλλη μια μέρα με χαρά
Με το χαμόγελο σου
Λάμπει ο ήλιος μάτια μου
Λάμπει το πρόσωπο σου…


Όταν χαμογελάς εσύ
Χαμογελούν τα αστέρια
Πετούν από τα χείλη σου
Κάτασπρα περιστέρια…


Κι όμως το ξέρω πως αυτό
Το όνειρο θα σβήσει
Όταν θα έρθει η αυγή
Σκληρά να με ξυπνήσει…


Τότε θα δω πως όλα αυτά
Ήταν φρούδες ελπίδες
Όνειρο που ξεθώριασε
Στις πρώτες καταιγίδες…


Μα η ελπίδα μάτια μου
Πεθαίνει τελευταία
Κι εγώ θα ζω με προσμονή
Να ρθεις εδώ παρέα…


Έτσι είναι τα όνειρα
Κρατάνε μια νύχτα
Σαν βγει ο ήλιος το πρωί
Μες την καρδιά σου πνίχτα…


Το βράδυ που θα κοιμηθώ
Θα δω στ ονειρο μου
Αυτό που θέλει η καρδιά
Γλυκό ταίρι δικό μου…


Τα όνειρα είναι ακριβά
Ίσως πάνε χαμένα
Μα είναι όλα μάτια μου
Απ τη ζωή βγαλμένα..


Στα όνειρα θα ζεις κι εσύ
Μέσα σ ένα παλάτι
Κι εγώ επαίτης στη ζωή
Σ άγνωστο μονοπάτι…


31 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Πολύ καλό για τραγούδι...
Συνθέτη χρειάζεσαι και βγήκε πάλι το σουξεδάκι...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Ελα βρε Καρυ μου κανε κατι τοσα τραγουδια εχω εδω και πανε χαμενα βαλε φωνη απο εκει ψηλα!!!

Ανώνυμος είπε...

Αρχικά το λαλάκι που ακουγεται απο Θηβαιο ειναι φοβερο!

Επειτα τα στιχακια σου ειναι οντως ετοιμα για σουξεδακια που λέει και η Κάρυ μας!

Ονειρικα στιχακια Μαγε μου

φιλια

~reflection~ είπε...

Μη φυγεις....

Περίμενέ με....
μαζεύω μπουκέτα από ανοιξιάτικα χαμογελα...

θα επανέλθω!!!

ΜΗ ΦΥΓΕΙΣ!!!!!

greecelands είπε...

Ουρανιο Τοξο την Καρδια
κανω και σου Χαριζω
και για μια ζεστη σου αγκαλια
στεκω ντουσουντιζω

greecelands είπε...

http://sevntas.blogspot.com/

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Coula ου αντε λοιπον τι με κοιτας? πιασε την κιθαρα να βαλουμε τη μουσικη να παθουνε λαχταρα...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου πως να φυγω? οχι εδω θα μεινω δεν ξυπναω απ το ονειρο...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands πανεμορφη βρε Κρητικε τουτη η μαντιναδα θα μαζευτουν οι φιλοι μου να κανουμε κανταδα!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands σ ευχαριστω απο καρδιας για ολα αυτα που κανεις τα μαγικα στιχακια μου στο μπλογκ αμεσως βαζεις ...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ Η ΚΑΡΙΑΤΙΔΑ.ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

Να χαμογελάμε και στον ξύπνιο μας Μάγε μου!
Εκεί είναι η ζωή κι εκεί γίνονται πραγματικότητα τα μεγαλύτερα όνειρα.
Χαμογέλα μου είπες...
Σε φιλώ!

apinkdreamer είπε...

βρε μαγε παραπονιαρη! αφου ρητα αναφερω πως το δικτυο ειναι και για ποιηση! εσυ τι εισαι δηλαδη νομιζεις;;;;
ο μαγος ποιητης της παρεας μας!

KANTHAR0S είπε...

Μάγε, βρίσκεσαι σε ποιητικό οίστρο.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

τσιγκουνακο μου εχουν δει τα ματια και εχουν ακουσει τα αυτια της Καρυ παρα πολλα κιθαρα ξερεις?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

AnD καλη μου ειθε να εινα τι χαμογελο ανθισμενο στα χειλη μας ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

apinkdreamer νεραιδουλα μου εγω ειδα οτι η προσκληση ηταν για ζωγραφους και γλυπτες δεν ειδα να λεει πουθενα για μαγους?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

KANTHAR0S φιλε Κωστα σε οιστρο ναι αλλα απο το αλλο οχι και ξερεις εσυ καλα ειδες φιλε ο πονος τι κανει?

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Οχι φίλε μου. Όχι επαίτης!
Άρχοντας Μάγος της ζωής δίπλα της θα είσαι. Που θα βρει τέτοια ψυχή που τέτοια όνειρα γεννάει.
Και συμφωνώ με την Καρυάτιδα χρειάζεται μουσική εδώ!!!!

Ανώνυμος είπε...

καλε μου μαγε... τα ονειρα ειναι δικα μας...

καλο απογευμα..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Χριστοφορε φιλε μου το εχουμε πει ξανα ποτε θα παμε για κανταδα κιθαρα εσυ απαγγελεια εγω ...καλησπερα!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ta matia mou ματια μου δικα μας καικανεις δεν μπορει να μας τα παρει και ουτε να μας πει να μην κανουμε ονειρα....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ακομα περιμενω ειπες να μην φυγω και ολη μερα σημερα εδω ειμαι στημενος ....

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

στον ξύπνιο μας, το γλέντι της ζωής βρίσκεται Μαγούλη μου!!!

εκεί αγάπησε. εκεί γέλασε. εκεί άγγιξε.

σε φιλώωωωω

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ Λυχναρακι μου αγαπημενο τοτε ξυπνησε με .....

Ανώνυμος είπε...

που εισαι σημεριςςςςςςςςςς?..

καλα να περνας...

http://mesaekso-catherine.blogspot.com/ είπε...

...
Τι να πω;;; Είσαι ο μάγος που κάθε φορά μας μαγεύει...
¨Ονειρα!Μακάρι να έβγαιναν αληθινά...μα εκείνα απλά υπάρχουν για να γίνουν μια στιγμή χαράς και μετά;;; Από το τίποτα καλή είναι και η στιγμή!!!
Μια αγκαλιά για τα μαγικά σου χέρια και τη μαγική ψυχή σου...

~reflection~ είπε...

Εύκολα σε παρασύρει ο Δρόμος..
πιάστηκα με το παιχνίδι της Άνοιξης...
Μάζεψα τα χαμογελα που ζήτησες για το Ξόρκι σου...

Υποσχεθηκα τόσα για να συλλέξω τα πιο πολύτιμα και σπάνια χαμογελα....

Εταξα στο φεγγαρι..και μου χαρισε Χαμόγελο μιας Σελήνης..
Έταξα στη Νύχτα και μου πρόσφερε γέλιο αστεριών...
Εταξα στα Όνειρα και μου χαρισαν Χαμόγελα εκπληρώσεων...

Έταξα στην Άνοιξη και μου χάρισε χαμόγελο Αναμονής Καλοκαιριού...

ότι χαμόγελο ζητήσει ο Στίχος σου το έχω στο καλαθάκι των παραμυθιών μου...

ελα να το ζητήσεις...

Μαγικά μαζέματα από Μαγεμένα Δάση ..


Όλα για να εκπονησεις τα πιο Ισχυρά μαγικά να γίνει ο κόσμος Παραδεισος....

Μάγε ..ΕΣΥ μπορεις..


http://www.youtube.com/watch?v=rmdnhdAVZYg

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ta matia mou εδω ειμαι ματια μου στο ονειρο χαμενος!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Catherine καλη μου Κατερινα ξερεις καλυτερα μια στιγμη χαρας στο ονειρο παρα πικρα και πονος στο ξυπνιο?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου κρατω την Ανοιξη στο χερι μου να φερει καλοκαιρι
κι ουτε με νοιαζει τιποτα
και αν κανεις το ξερει?
γιατι ετσι ειναι γραμμενο
το δικο μας πεπρωμενο...
δικο σου....
http://www.youtube.com/watch?v=54xnteSp6n8&feature=related

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…