ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Η ευτυχία!

Ήρθες και όλα άλλαξαν
έλιωσαν πια τα χιόνια
λουλούδια γέμισε παντού
ήρθαν τα χελιδόνια…


Ήρθες και ήρθε η άνοιξη
ήρθε το καλοκαίρι
δεν θα μαι τώρα μοναχός
θα σου κρατώ το χέρι…


Βλέπω το γαλανό ουρανό
τ αστέρια τη σελήνη
έχω εσένα στη ζωή
απέραντη γαλήνη…


η ευτυχία απέραντη
γάργαρη αναβλύζει
έχω εσένα δίπλα μου
άρωμα να μυρίζει…


η ευτυχία μάτια μου
δεν είναι όλα τα πλούτη
η ευτυχία αγάπη μου
είναι η αγάπη ετούτη…


αν έχεις κάποιον ν αγαπάς
ποτέ δεν νοιώθεις μόνος
τα ξεπερνάς τα δύσκολα
και δεν υπάρχει πόνος…

21 σχόλια:

ΑΛΙΚΗ είπε...

Αχ, Μάγε! Τι όμορφο!!! Για να της γράφεις τόσο όμορφα ποίηματα, φαντάζομαι πώς θα 'ναι γλυκιά Νεράϊδα.
Σας Εύχομαι, Παντοτινή Εύτηχία!
Πολύ πολύ Καλήμέρα!
:)

Ανώνυμος είπε...

Μάγε, τρελαίνομαι να σε βλέπω έτσι!
Δεν μπορώ να σου περιγράψω πώς νιώθω και θα φαινόταν ψευτικό αν σου το περιέγραφα καθώς ελάχιστα γνωριζόμαστε.
Διαβάζοντάς σε τόσο καιρό... τέλος πάντων...
Χαίρομαι παααάρα πολύ για σένα! Ελπίζω να γράφεις στο μπλογκ κάθε δευτερόλεπτο και να εκφράζεις έτσι την ευτυχία σου.
Ελπίζω όσα σου έλεγα να ήταν λάθος και ναι, είναι λάθος σίγουρα γιατί 2 αναρτήσεις ευτυχίας φτάνουν για να καλύψουν τις ανησυχίες που σου έχω εκφράσει κατα καιρους.
Είναι που ο δικός μου ο δρόμος με έχει κάνει να πιστεύω οτι καταστάσεις που πονάν τόσο δεν έχουν αίσιο τέλος.
Ένας εσύ και μια η Κάρυ απ΄το Sex& the City λοιπόν. Μόνο που εκείνη δεν ήταν πραγματική αλλά η ενσάρκωση αυτού που αγαπάει και συνεχώς προσπαθεί να κρατηθεί από μια μονόπλευρη αγάπη.
Κι αφού εσύ είσαι αληθινός, φαίνεται οτι όταν επιμένεις και αγαπάς χωρίς όρια, μπορείς να φτάσεις στο σημείο που κι ο άλλος θα δεχτεί και θα δώσει.
Όχι πάντα, πρέπει να υπάρχει η ρίζα για να φυτρώσει το χορτάρι.
Με τη φροντίδα σου φαίνεται να φύτρωσε.
Σε φιλώ.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

H Aλίκη και η άλλοι καλως ορισες στο σπιτικο μου και καλως ορισες στον κοσμο των μπλοκ!η ευτυχια ματια μου ειναι ενα αχ ενας ποντακος στεναγμου !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

AnD ξερω τι μουχες πει εσυ
κι εγω τι ειχα γραψει
και ξερω ακομα φιλη μου
τι η ζωη εχει ταξει ...

ξερω πιο ειν το ριζικο
εμενα και εκεινης
και για να βγει αληθινο
πρεπει δακρυα να χυνεις ...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

εγώ θα σταθώ σ' αυτό που η φωτογραφία γράφει: η ευτυχία θα είναι η εκδίκησή μας!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ ετσι λυχναρακι μου γι αυτους που δεν πιστευουν στην ευτυχια ειναι διπλα μας κοιτα ...

KANTHAR0S είπε...

Χαιρετώ τον Μάγο και τα ποιήματα του. Μπράβο.

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Πραγματικά όταν έχεις κάποιον να αγαπάς δεν αισθάνεσαι ποτέ μόνος, αλλά και όταν έχεις γύρω σου άτομα που σ' αγαπούν τότε αισθάνεσαι ΑΡΧΟΝΤΑΣ.

Καλησπέρα σε όλους!!

Αγγελική είπε...

Ω Μάγε η Ανοιξη σου πάει τόσο πολύ.
Τυχερούλα αυτή που της το αφιερώνεις.
Πάντα τέτοια..

kariatida62 είπε...

Με τον τελευταίο στίχο τάπες όλα Μάγε μου!
Και η ευτυχία μας θα γίνει και η εκδίκησή μας!
Νάσαι καλά να μας γεμίζεις πάντα ερωτικούς στίχους.
Καλό βράδυ

~reflection~ είπε...

Μάγε
ΕΥΤΥΧΙΑ είναιη Αντοχή εις τους αιώνες των αιώνων...

ΑΜΗΝ....


Είχα αφήσει βαθιά στην καρδιά σου,
στο μέρος που φωλιάζουν τα κρυφά όνειρά σου,
με το ίχνος των ζεστών μου χειλιών
μπουκέτα κατακόκκινων φιλιών,
τυλιγμένα με κορδέλες φαντασίας
λουσμένα στη δροσιά μιας υγρασίας,
κλεμμένης απ' του έρωτα τα χείλη.
Όλο το κόκκινο της ανοιξιάτικης φύσης
σου το 'χα χαρίσει, για να μ'αγαπήσεις.
Ξεδίπλωσα μπροστά σου κάθε μου ευαισθησία,
πτυχές του εαυτού μου, χωρίς υποκρισία.
Κόκκινα νοήματα σ'ερωτευμένες λέξεις...
ήθελα, καρδιά μου, μόνο να μ' αντέξεις...
...πάνω στο κοκκίνισμα όλης μου της Φύσης,
να μ' αντέξεις, μάτια μου, και να μη μ' αφήσεις...




Φιλι.....ξεπνοης Αντοχης...

~reflection~ είπε...

Είμαι η Μαιρη.... Μαιρούλα το...μερακι σου!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Y1MDVRbElDM


ο κήπος θέλει πότισμα!!!

μην ξεχαστείς μεσα στην Ευτυχία...

το καλοκαιρι έχει ξηρασίες!!!

τα μανουσακια είναι ευαίσθητα!!!!!


Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι εκδίκηση ...

καλημέρα

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

KANTHAR0S φιλε Κωστα εσυ ξερεις τα παντα καλημερα!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑ μου εινα ιη δυναμη των πολλων οταν εχεις πλαι σου ατομα που σε αγαπουν τοτε εισαι πιο δυνατος πιο σιγουρος!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΜΑΙΡΗ ναι μου παει η Ανοιξη ειναι η εποχη που ζευγαρωνουν τα πουλια που ανθιζουν τα λουλουδια ....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Καρυ μου Και η ευτυχία μας θα γίνει και η εκδίκησή μας!
αυτο ειναι κανει τους εχθρους να σκανε και τους φιλους να χαιρονται!!!καλημερα φιλι!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου στο ειχα πει πως θα σε περιμενω σου ειχα πει τη συνταγη για να γινει ξανα γυαλι το σπασμενο γυαλι...
Θέλει τη φλόγα της καρδιάς
Καμίνι για να γίνει
Κι όλη την άμμο απ την αρχή
Σιγά σιγά να ψήνει…

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου και λυχναρακι μου και λαμπαδα και φως κα ιπροβολεας εκεινος ο σπασμενος μπροστα θυμασαι? θυμασαι τοτε στο δασος ? τοτε που ειχες χασει τον προσανατολισμο σου θυμασαι ποιος σου κρατουσε το χερι? θυμασαι? τοτε που αναψε ξαφνικα θυμασαι?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

theprincessandtheowl κι εδω δεν παει αυτο οτι τπιατο τρωγεται κρυο ειναι ζεστο καυτο σαν τη φλογα της αγαπης ! καλημερα! φιλι!

greecelands είπε...

Γλυκομυρίζουν οι στιγμές η άνοιξη σαν μπαίνει μιας ηλιαχτίδας ζεστασιά μεσ'την καρδιά σου φέρνει

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…